Απάντηση του Υπουργού Υγείας σε αναφορές Βουλευτών Τσίμαρη και Γεροβασίλη

Απαντώντας στην με αρ. 2205/6-5-2026 και 2256/13-5-2026 αναφορές, που κατατέθηκαν στη Βουλή των Ελλήνων από τους Βουλευτές κ.κ. Ιωάννη Τσίμαρη και Όλγα Γεροβασίλη, σχετικά με δελτίο τύπου της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Ηπείρου αναφορικά με τη λειτουργία του Ακτινολογικού Τμήματος του Νοσοκομείου Άρτας, ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ αναφέρει τα ακόλουθα:

«Η μετακίνηση του μόνιμου ιατρού ειδικότητας ακτινοδιαγνωστικής του Γενικού Νοσοκομείου Άρτας υλοποιήθηκε σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Αναφέρουμε αναλυτικά το σκεπτικό της απόφασης για την εν λόγω μετακίνηση:

Η 6η ΥΠΕ, λαμβάνοντας υπόψη έγγραφο του Γενικού Νοσοκομείου Άρτας με σκοπό την αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας του τμήματος.

Περαιτέρω, στο εν λόγω τμήμα υπηρετούν με μετακίνηση δύο (2) ιατροί ειδικότητας ακτινοδιαγνωστικής από όμορες δομές υγείας, εκ των οποίων, ο ένας με πλήρη μετακίνηση (πρωινό ωράριο και εφημερίες) και ο δεύτερος συνδράμει στο εφημεριακό πρόγραμμα του τμήματος, ωστόσο, όταν απαιτείται, λόγω υπηρεσιακών αναγκών, καλύπτει και το τακτικό πρωινό ωράριο, διασφαλίζοντας με αυτό τον
τρόπο τη συνεχή και ασφαλή λειτουργία του τμήματος.

Πρόσφατα δε, για την πλήρωση μόνιμου ιατρικού προσωπικού για το Γ.Ν. Άρτας προκηρύχθηκαν, δυνάμει της υπ’ αρ. πρ. Γ4α/Γ.Π. 18607/08-05-2026 εγκριτικής υπουργικής απόφασης, δέκα (10) θέσεις ειδικευμένων ιατρών κλάδου Ε.Σ.Υ., συμπεριλαμβανομένων και δύο (2) θέσεων ιατρών ειδικότητας Ακτινολογίας, μια σε βαθμό Διευθυντή και η δεύτερη σε βαθμό ΕΑ’, με προθεσμία υποβολής των
αιτήσεων, η οποία αρχίζει από 27-5-2026 και λήγει 17-06-2026.

Επιπρόσθετα, το Γενικό Νοσοκομείο Άρτας έχει υπογράψει σύμβαση με ιδιωτική εταιρεία για παροχή υπηρεσιών εξ’ αποστάσεως διάγνωσης αξονικών τομογραφιών από το ΤΕΠ νοσηλευομένων ασθενών και προγραμματισμένων τακτικών αξονικών τομογραφιών, οι οποίες θα πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου για ένα έτος.

Καταλήγοντας, όλες οι ως άνω αναφερόμενες ενέργειες καταδεικνύουν τη συνεχή μέριμνα και στήριξη της 6ης ΥΠΕ, σε συνεργασία με το Νοσοκομείο και το Υπουργείο Υγείας, για την ομαλή λειτουργία του εν λόγω τμήματος και την αδιάλειπτη παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες.