Δήμος Αρταίων: Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση για τους δημότες

Ποια απαραίτητα έγγραφα μπορούν να εκδίδουν ψηφιακά

Ο Δήμος Αρταίων ανταποκρινόμενος άμεσα στις ανάγκες που δημιουργούν οι νέοι περιορισμοί, εντατικοποιεί τις προσπάθειές του για να διευκολύνει τους πολίτες στις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του Δήμου, έτσι ώστε να μην απαιτείται η φυσική τους παρουσία σε αυτές, συμβάλλοντας καθοριστικά στην προστασία της δημόσιας υγείας και στην μείωση της διασποράς του covid 19.
Για το διάστημα των επόμενων τριών εβδομάδων, γίνεται γνωστό ότι η εξυπηρέτηση των δημοτών από τις Υπηρεσίες, θα γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά (www.arta.gr / www.deya-artas.gr ) και σε επείγουσες περιπτώσεις κατόπιν ραντεβού.

Υπενθυμίζουμε ότι μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά τα αιτήματά τους στον Δήμο είτε μέσω του WebApp στην ιστοσελίδα arta.gr/novoville, είτε μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για έξυπνα κινητά τηλέφωνα (mobile app για iPhone & Android).
Επιπλέον, ο Δήμος Αρταίων μέσω της χρήσης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας (myKEPlive) δίνει την δυνατότητα διεκπεραίωσης των αιτημάτων των δημοτών μέσω τηλεδιάσκεψης – βιντεοκλήσης, ύστερα από καθορισμένο ραντεβού με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ. Ο πολίτης, μετά την είσοδό του στην πλατφόρμα myKEPlive.gov.gr, μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε (4) θεματικές υπηρεσίες.

Συγκεκριμένα:
-Το θεματικό πεδίο «Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση Αίτησης»
-Το θεματικό πεδίο «Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις»
-Το θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία» (δίνεται η δυνατότητα σε αίτημα που έχει καταθέσει πολίτης με αναπηρία να υπάρξει διερμηνεία στην νοηματική γλώσσα από πιστοποιημένο διερμηνέα.
-Το θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας» στο οποίο ο πολίτης μπορεί να αιτηθεί βεβαίωση μόνιμης κατοικίας, δημοτική ενημερότητα, παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου, βεβαίωση σήμανσης και αίτηση για κοπή δέντρων σε κοινόχρηστο χώρο.

Με τον τρόπο αυτό οι πολίτες κερδίζουν πολύτιμο χρόνο αποφεύγοντας ταυτόχρονα την όποια αναμονή και τον επικίνδυνο ιδιαίτερα αυτή την περίοδο συνωστισμό, ενώ οι υπηρεσίες ανταποκρίνονται ταχύτερα και αποτελεσματικότερα στα αιτήματα.
Επίσης, οι δημότες μπορούν να εκδίδουν απαραίτητα έγγραφα που σχετίζονται με υπηρεσίες του Δημοσίου και να τα λαμβάνουν ψηφιακά στον υπολογιστή ή το κινητό τους, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης www.gov.gr. Μέσω της ειδικής πλατφόρμας reg.services.gov.gr οι πολίτες χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς τους κωδικούς πρόσβασης στο TaxisNet μπορούν να εκδίδουν πιστοποιητικά γέννησης, οικογενειακής κατάστασης, εγγύτερων συγγενών και ιθαγένειας και αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων γέννησης, γάμου, συμφώνου συμβίωσης και θανάτου που έχουν εκδοθεί ή μεταβληθεί από το 2013 και μετά, ενώ μέσω της πλατφόρμας aitiseis-kep.services.gov.gr μπορούν να αιτηθούν και για τα προγενέστερα αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων και το πιστοποιητικό εγγύτερων συγγενών, τα οποία ο πολίτης παραλαμβάνει στην ψηφιακή του θυρίδα.

Τέλος, οφειλές προς το Δήμο μπορούν να εξοφλούνται με ασφάλεια, μέσω υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής, με δύο τρόπους:
1. Με μεταφορά του ποσού οφειλής από οποιαδήποτε τράπεζα στον τραπεζικό λογαριασμό του Δήμου που τηρείται στην Τράπεζα Πειραιώς, αναγράφοντας στην αιτιολογία πληρωμής το ονοματεπώνυμο του υπόχρεου της εκάστοτε οφειλής, το Α.Φ.Μ. του και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.
2.Με ταυτότητα πληρωμής (μοναδικό κωδικό) από οποιαδήποτε τράπεζα μέσα από το αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό σύστημα εισπράξεων της Τράπεζας Eurobank, διαμέσου διατραπεζικού συστήματος ΔΙΑΣ.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας καθώς και για διευκρινίσεις σχετικά με τους παραπάνω τρόπους εξόφλησης οφειλών, παρακαλούνται οι δημότες να επικοινωνούν με το αρμόδιο Τμήμα Ταμείου στα τηλέφωνα 2681362275-6-7 καθώς και στο e-mail: logistirio4@arta.gr.