
Δήμος Αρταίων - Η καθημερινότητα του πολίτη σε πρώτο πλάνο
95% διεκπεραίωση αιτημάτων από την αρχή του 2025
«Η Αντιδημαρχία Καθημερινότητας του Πολίτη αποδεικνύει καθημερινά πως, ακόμη και με περιορισμένο ανθρώπινο δυναμικό, η αποτελεσματικότητα προς τον πολίτη μπορεί να φέρουν θεαματικά αποτελέσματα. Από τον Ιανουάριο του 2025 μέχρι σήμερα, το 95% των αιτημάτων που έχουν κατατεθεί από δημότες έχει διεκπεραιωθεί επιτυχώς» τονίζεται σε ενημέρωση από τη Δημοτική Αρχή του Δήμου Αρταίων που πιο αναλυτικά αναφέρει: «Παρά το γεγονός ότι το προσωπικό της υπηρεσίας αριθμεί μόλις πέντε εργαζόμενους, η απόδοσή της ξεπερνά κάθε προηγούμενο. Εκκρεμότητες ετών, παρατημένες υποθέσεις – και ζητήματα που χρόνιζαν, ολοκληρώθηκαν μέσα σε διάστημα μόλις πέντε μηνών.
Αψευδείς μάρτυρες οι φωτογραφίες που ακολουθούν. Μεταξύ των παρεμβάσεων που υλοποιήθηκαν περιλαμβάνονται:
• Βαψίματα σε παγκάκια και άλλες μικρές υποδομές
• Επιδιορθώσεις πλακιδίων σε δρόμους και πεζοδρόμια
• Καθαρισμοί και τακτοποίηση παρτεριών
• Αλλαγή φθαρμένων σημαιών σε δημόσια σημεία
• Χαλικοστρώσεις σε αγροτικούς δρόμους και κοινότητες
• Καθημερινάγίνονται εργασίες συντήρησης δρόμων, όπως το κλείσιμο λακκουβώνσε διάφορα σημεία του οδικού δικτύου
• .Έχει καταρτιστεί πρόγραμμα χαλικοστρώσεων και επισκέψεων των μηχανημάτων στις Κοινότητες και έχουν ενημερωθεί οι πρόεδροι από την αρμόδια υπηρεσία για τις ημέρες κατά τις οποίες θα γίνονται εργασίες.
• Καθώς και πλήθος άλλων καθημερινών εργασιών, απαραίτητων για τη λειτουργικότητα και την αισθητική της πόλης
Αυτό το αποτέλεσμα δεν θα ήταν δυνατό χωρίς την άψογη συνεργασία των υπηρεσιών Καθαριότητας, Καθημερινότητας και Πρασίνου, αλλά και την ενωτική στάση των εργαζομένων, που λειτούργησαν με πνεύμα ομαδικότητας.
Η Αντιδημαρχία Καθημερινότητας αναγνωρίζει πως υπάρχουν ακόμη πολλά που πρέπει να γίνουν και ότι η έλλειψη προσωπικού σε αρκετές περιπτώσεις δημιουργεί καθυστερήσεις. Ωστόσο, η συνέπεια και η μέριμνα για τον πολίτη παραμένουν αδιαπραγμάτευτες, με κάθε αίτημα να αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
Επιπροσθέτως η ένταξη του Δήμου στο νέο πρόγραμμα του ΔΥΠΑ για την ηλικιακή ομάδα 55-67 αναμένεται να επανδρώσει περαιτέρω τις υπηρεσίες με νέες ειδικότητες και να προσφέρει σημαντική ανακούφιση και επιτάχυνση των διαδικασιών.
Αναφερόμενη στο θέμα της Καθημερινότητας η αντιδήμαρχος Αγγέλα Τσώλα είπε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους δημότες για την κατανόηση και τη στήριξή τους. Βρισκόμαστε καθημερινά στο πλευρό τους και δεσμευόμαστε ότι κάθε αίτημα που κατατίθεται θα εξετάζεται και θα διεκπεραιώνεται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Καλώ όλους τους πολίτες να αξιοποιούν την εφαρμογή Novoville, ώστε να καταγράφονται έγκαιρα τα προβλήματα και να προχωρούμε πιο γρήγορα στην αποκατάστασή τους. Η συμμετοχή των δημοτών είναι πολύτιμη για να διατηρούμε την πόλη μας σε υψηλό επίπεδο λειτουργικότητας αλλά και αισθητικής.»