Ερασμία Ζαβιτσάνου Η συνεργασία για το «ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ» δίνει θετικά αποτελέσματα

Η υποψήφια Δήμαρχος του Δήμου Κ. Τζουμέρκων Ερασμία Ζαβιστάνου, σε ανάρτησή της σχετικά με την λειτουργία τμήμα Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας, ως παράρτημα του ΣΔΕ Άρτας στο Βουργαρέλι, αναφέρει τα εξής: « Η συνεργασία όλων, φορέων και πολιτών, είναι αυτό που έχει ανάγκη ο τόπος μας για να εξελιχθεί και να πάει μπροστά. Είναι γεγονός ότι από την επόμενη σχολική χρονιά (2025-2026) θα λειτουργήσει στο Βουργαρέλι τμήμα Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας, ως παράρτημα του ΣΔΕ Άρτας. Την είδηση δημοσιοποίησε ο Βουλευτής Άρτας, ο κ. Γεώργιος Στύλιος. Ως συμμετέχουσα στην προσπάθεια ίδρυσης του τμήματος αυτού νοιώθω ικανοποίηση για την θετική έκβασή της.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους συνέβαλαν στην επίτευξη αυτού του στόχου, ο καθένας με τον δικό του τρόπο: τον τοπικό μας Βουλευτή, κ. Γ. Στύλιο, τον Δήμαρχο Κεντρικών Τζουμέρκων, κ. Χ. Χασιάκο και το Δημοτικό μας Συμβούλιο, τον Διευθυντή του ΣΔΕ Άρτας, κ. Α. Ανδρέου, την Διευθύντρια κ. Φ. Φωτειάδου και το Σύλλογο Διδασκόντων του Λυκείου Βουργαρελίου και φυσικά όλους τους υποψήφιους μαθητές που στήριξαν αυτή την ιδέα.
Ας γίνει αυτή η συνεργασία παράδειγμα και για άλλες διεκδικήσεις προς όφελος της περιοχής μας και των κατοίκων της.

Τα «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας» (Σ.Δ.Ε.) είναι δημόσια σχολεία ενηλίκων στο πεδίο της Διά Βίου Μάθησης. Απευθύνονται σε πολίτες 18 ετών και άνω, που δεν έχουν ολοκληρώσει την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση. Με το θεσμό αυτό παρέχεται η δυνατότητα να αποκτήσουν τίτλο ισότιμο με το
απολυτήριο Γυμνασίου (ν.4763/2020), δίνοντας έμφαση στην απόκτηση βασικών προσόντων και στην ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων.

Σκοπός των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) είναι η συνολική
ανάπτυξη των εκπαιδευόμενων, η πληρέστερη συμμετοχή τους στο οικονομικό, κοινωνικό και πολιτισμικό γίγνεσθαι.

Οι στόχοι των Σ.Δ.Ε. είναι:
• Η ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης πολιτών 18 ετών και άνω
• Η επανασύνδεση των εκπαιδευόμενων με τα συστήματα εκπαίδευσης και
κατάρτισης
• Η απόκτηση σύγχρονων γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που θα τους
βοηθήσουν στην κοινωνική – οικονομική ένταξη και ανέλιξη
• Η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των εκπαιδευόμενων».