Κώστας Μπάρκας: Κοντεύουν Χριστούγεννα και ακόμα λείπουν τριάντα εννέα εκπαιδευτικοί

Με το ένα τρίτο του Σχολικού Έτους σχεδόν συμπληρωμένο και βιώνοντας πρωτόγνωρες συνθήκες στην Εκπαίδευση, λόγω πανδημίας και εμμονών της Υπουργού Παιδείας, που δυσχεραίνουν αφάνταστα την παροχή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού έργου, τα κενά σε εκπαιδευτικούς στην Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και στην Ειδική Αγωγή στον Νομό Πρέβεζας παραμένουν μεγάλα, αναφέρει ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία Νομού Πρέβεζας, Κώστας Μπάρκας που κατέθεσε Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας, ζητώντας να καλυφθούν άμεσα τα κενά.
Ειδικότερα, ακόμη και μετά την ολοκλήρωση της τέταρτης φάσης προσλήψεων αναπληρωτών, στον Νομό Πρέβεζας παρουσιάζονται κενά, με αποτέλεσμα δεκάδες χαμένες εκπαιδευτικές ώρες, ακόμα και σε κρίσιμης βαρύτητας γνωστικά αντικείμενα.

Για παράδειγμα, στο Γενικό Λύκειο Πάργας δεν υπάρχει εκπαιδευτικός ειδικότητας Φυσικού Γενικής Κατεύθυνσης.
Επίσης, στο Πρώτο Γενικό Λύκειο Πρέβεζας, σε ένα τμήμα της Α΄ τάξης οι μαθητές δεν έχουν διδαχθεί Αρχαία και σε ένα τμήμα της Β΄τάξης δεν έχουν διδαχθεί Νεοελληνική Γλώσσα. Γενικότερα, στον Νομό Πρέβεζας εξακολουθούν να λείπουν, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση από την αρχή του διδακτικού έτους δύο (2) εκπαιδευτικοί. Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εξακολουθούν να λείπουν εννέα (9) εκπαιδευτικοί.
Στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, από την αρχή του διδακτικού έτους λείπουν επτά (7) Δάσκαλοι και ένας (1) Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής και οκτώ (8) Ειδικό Εκπαιδευτικό και Βοηθητικό Προσωπικό.
Στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, από την αρχή του διδακτικού έτους λείπουν επτά (7) Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και πέντε (5) Ειδικό Εκπαιδευτικό και Βοηθητικό Προσωπικό.
Συνολικά λοιπόν, όπως προκύπτει, εξακολουθούν να εμφανίζονται στον Νομό Πρέβεζας, λίγο πριν το τέλος του Πρώτου Τριμήνου, τριάντα εννέα (39) κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.