Λόγια της πόλης… 

Γεια χαρά, πατριώτες… αιφνιδιασμένοι οι θαμώνες σε γνωστό στέκι, πίσω απ’ το Δημαρχείο Άρτας, έβλεπαν τουριστικά πούλμαν να ανεβαίνουν τη Γώγου Μπακόλα, από την πλευρά του Γεφυριού… «που πάν’ αυτοί», αναφωνούσαν… «Θα μπλέξουν», έλεγαν και χάζευαν τις μανούβρες… ευτυχώς, που τα πούλμαν βρήκαν διέξοδο στην οδό Αυξεντίου, πέρασαν τα φανάρια και ώχετο απιώντες…

Δεν έγινε το ίδιο με άλλο πούλμαν, που έφτασε μέχρι την Παρηγορήτισσα, εισήλθε στην Βήτα Κων/νου και δεινοπάθησε μέχρι να φτάσει στους Αγίους Θεοδώρους, για να βγει απ’ το λαιμό του μπουκαλιού, που λέγεται Αγίου Μάρκου…

Το γεγονός συνοδευόμενο και από ΦΩΤΟ, ανήρτησε στο facebook, ο περιφερειακός σύμβουλος Άλκης Παπαχριστάκης…. Και μετά έγινε ένας μεγάλος διάλογος, ένα μέρος του οποίου αξίζει να τον μεταφέρω, για να δεις τι γίνεται στη μικρή μας πόλη και πως σκέφτονται οι συμπολίτες μας…

*****ΠΟΥ ΠΑΣ…. Συνοδεύοντας με φωτογραφίες την τρελή πορεία του πούλμαν στη Βήτα Κων/νου ο Άλκης Παπαχρηστακης έγραψε: «Πώς έφτασε ως εδώ;;; Τώρα να μπει σήμανση στην Παρηγορήτισσα ότι δεν υπάρχει διέλευση λεωφορείων στην Βασιλέως Κωνσταντίνου»….

ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 1: «Το καλό είναι ότι πρέπει να έφαγαν μέσα στην πόλη, είδα πολλά παιδάκια σε γνωστό μαγαζι να τρώνε, πολύ αποκέντρωση έχει γίνει στο γαλατιξ, πρέπει να γίνει προσβάσιμο το κέντρο, το κέντρο είναι η δύναμη μας…

Απάντηση Άλκη Παπαχρηστακη: «απλά μπλόκαρε η Βασιλέως Κωνσταντίνου για αρκετή ώρα μεσημεριάτικα»
Ανταπάντηση του ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ 1: «…κάθε μέρα φίλε Άλκη μπλοκάρει η πόλη, δεν βλέπεις τι γίνεται τέτοια ώρα στην γέφυρα? Ουρές, αφού όλοι φωνάζουν να ρίξει βάρος η αστυνομία σε αυτό το κομμάτι και όχι στο άλλο που ρίχνει, αλλά το κέντρο πρέπει να γίνει προσβάσιμο… Η δύναμη της πόλης είναι το κέντρο…»

ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 2: Δεν υπάρχουν βασικές υποδομές προσβασιμότητας στη πόλη για λεωφορεία και ούτε πάρκινγκ φυσικά, είμαστε για κλάματα..
ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 3: Γιατί Αλκη μου??? Όπως περνούν από την Βασ. Πύρρου έτσι να περνούν και από την Βασ. Κων/νου, δρόμος είναι κι αυτός.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 4 προς ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ 3: Έτσι ακριβώς Χαρούλα, το μόνο πρόβλημα είναι οι ανεγκέφαλοι οδηγοί που παρκάρουν μπροστά από τους κάδους, μπροστά από τα κολονάκια κλπ με αποτέλεσμα τα οχήματά τους να καταλαμβάνουν περισσότερο οδόστρωμα και να στενεύει ο δρόμος τόσο που να μην χωράει ένα μεγάλο όχημα να περάσει. Αν κάποιοι έκαναν την δουλειά τους σωστά το πρόβλημα δεν θα υπήρχε.!!!!
ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 3 προς ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ 4: πολυ σωστά Γιάννη μου. Αυτά τα βλέπουμε εμεις οι απλοί και τίμιοι άνθρωποι, η Τροχαία και η δημοτική αστυνομία τι κάνει??? Μάλλον κοιταει αν ήρθαν και φέτος οι πελαργοί….

ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 5: «Άνετα φτάνει…αν ο οδηγός έχει στο GPS την εφαρμογή για ΙΧ και όχι για λεωφορεία μια χαρά σε πάει….
ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 6: Θα διαφωνήσω, Άλκη μου. Για το ίδιο λεωφορείο έγραψα κι εγώ στην ανάρτησή μου. Δεν μπλόκαρε η Β. Κωνσταντίνου από το λεωφορείο. Το λεωφορείο δεν μπορούσε να περάσει έτσι όπως ήταν παρκαρισμένα τα αυτοκίνητα των περιοίκων. Το είδα με τα μάτια μου. Κατέβαιναν από τα σπίτια τους να τα παρκάρουν καλύτερα. Στο ύψος του Αγίου Δημητρίου. Από εκεί μέχρι τον μικρό τον Άι Νικόλα δεν είχε κανένα θέμα το λεωφορείο.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 7: Είναι ακριβές οι πινακίδες
ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 8 (μάλλον για τον οδηγό του λεωφορείου): Πιλότος. Χαράς την υπομονή του.
ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 9: Αποφασίστε θέλετε τουρισμό αλλά να μην μας ενοχλούν; όλα δεν γίνονται.. σε όλες τις πόλεις μπαίνουν λεωφορεία μέσα ..για αυτό η Άρτα είναι χίλια χρόνια πίσω …από τις πιο υποανάπτυκτες πόλεις

ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 10: Είναι ένας λόγος ,με το περιστατικό αυτό, να επιβληθούν πρόστιμα σε κάποιους παράνομα παρκαρισμένους. Παράδειγμα: στην είσοδο στην οδό Κρυστάλλη ,στο ύψος της ψησταριάς Μπαρώνου ,μόλις τελειώσει η ώρα των αστικών, κάποιοι παρκάρουν εκεί και αν κάποιος με λεωφορείο στρίψει για το κέντρο κακό που τον βρήκε ,δεν ξεκολλάει με τίποτα ,έχει συμβεί με τουριστικό και έγινε χαμός!

.»Επίσης, στην Κωστή Παλαμά στο τμήμα του πεζόδρομου που συναντά την Π. Μανέγα, πάνω στη στροφή και ενώ υπάρχει σήμανση ,αρκετοί παρκάρουν κάθετα στον πεζόδρομο με αποτέλεσμα ούτε ασθενοφόρο ,ούτε πυροσβεστικό όχημα μπορεί να περάσει!»

#ΤΟ ΠΡΩΤΟ μέρος της συζήτησης έκλεισε ο Άλκης Παπαχρηστακης, γράφοντας τα εξής: «Η Βασιλέως Κωνσταντίνου είναι από μόνος του σε κάποια σημεία στενός δρόμος γι’ αυτό εξάλλου δεν περνούν μεγάλα οχήματα. Τα λεωφορεία μπορούν άνετα να περνούν από εκεί που περνάει και η τοπική συγκοινωνία (αστικό και υπεραστικό) εξάλλου κέντρο είναι και η λαϊκή και η πλατεία Κιλκίς και η στάση στην περιοχή Αγίου Γεωργίου.
Και μην δαιμονοποιούμε τα πάντα . Έχω πάει σχολικές εκδρομές σαν συνοδός καθηγητής σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και έχουμε ρίξει τον ποδαρόδρομο του Βέγγου»…

*****STOP…. Ωραίος, ο Αλκέτας… και πρακτικός, ασφαλώς…. Νομίζω, πως οι Δημοτικές Υπηρεσίες, πρέπει να βάλουν μια πινακίδα ώστε να μην ξαναβρεθεί λεωφορείο και προσπαθήσει να διασχίσει την Βήτα Κων/νου… αν μη τι άλλο, να γλιτώσουμε συμπολίτες από εγκεφαλικά…

Βέβαια, από την Βήτα Κων/νου, περνούν και απορριμματοφόρα, τη διασχίζουν και επαγγελματίες με βανάκια, φορτηγά κ.λ.π., αλλά άλλο εμείς που ξέρουμε κι άλλο να στριμωχτεί ένα μεγάλο πούλμαν στα αδιέξοδα της Βήτα Κων/νου και της Αγίων Θεοδώρων…

******** ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ…. Δράττομαι της ευκαιρίας, πατριώτη, από την ανάρτηση του «ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ 9» που έγραψε: «Αποφασίστε θέλετε τουρισμό αλλά να μην μας ενοχλούν; όλα δεν γίνονται.. σε όλες τις πόλεις μπαίνουν λεωφορεία μέσα ..για αυτό η Άρτα είναι χίλια χρόνια πίσω …από τις πιο υποανάπτυκτες πόλεις» για να επισημάνω κάνα δυό πράγματα…

Το πρώτο πως η λέξη «υποανάπτυκτη» είναι κάπως βαριά… οι λέξεις υπανάπτυξη & υποανάπτυξη σημαίνουν «περιορισμένη κυρίως οικονομική, κοινωνική, τεχνολογική, πολιτιστική πρόοδο και γενικότερα ελλιπής ανάπτυξη ή και φτώχεια»

Από το άλλο μέρος «υπανάπτυκτος, -η, -ο» είναι αυτός, -η, -ο, «που έχει ελλιπή ανάπτυξη κι εξέλιξη» αλλά και… «που έχει μειωμένη μόρφωση ή αγωγή»….

Το ότι η Άρτα, όπως λέει ο συμπολίτης «είναι χίλια χρόνια πίσω…» είναι παλιά κουβέντα… και αυτό δεν μπορεί να είναι αμιγές της περιορισμένης ανάπτυξης, ειδικά σε τομείς που οι άλλες περιοχές της Ηπείρου είναι «χίλια χρόνια μπροστά»…. Κι αυτό συμβαίνει στον τομέα του τουρισμού, καθώς η Άρτα σε αυτό το θέμα είναι «υποανάπτυκτη»….

Όμως δεν υπάρχει δίλλημα… ή τουρισμός ή ησυχία… αν έχεις τουρισμό, τότε η πόλη και η περιοχή, θα έχει φασαρί… μόνο που για να πάει μπροστά η Άρτα στον τομέα του Τουρισμού, απαιτούνται ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ… ούτε ο Δήμος, ούτε η νομαρχία, μπορεί να στήσει ξενοδοχεία… και Τουρισμός είναι συνώνυμο με το Ξενοδοχείο… τάπαμε τα ξανάπαμε να μην τα ξαναλέμε…

#ΔΥΣΤΥΧΩΣ στην Άρτα, δεν υπάρχουν επενδυτές για τον Τουρισμό, παρότι υπάρχουν «φραγκάτοι» συμπολίτες… κάποιοι νομίζουν πως επενδύσεις είναι και η εστίαση… θεωρώ πως η εστίαση είναι συμπληρωματική του ξενοδοχείου… έχεις να κοιμηθείς; Θα φάς καλά και θα πιείς ακόμα καλύτερα… Δεν έχεις να πλαγιάσεις; Πας αλλού…

Οπότε εδώ πέρα για να ξυπνήσει ο ΑΓΩΓΙΑΤΗΣ, είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί το ΑΓΩΪ!!! Και το «αγώϊ» μπορεί να το δημιουργήσει μόνο ο Δήμαρχος του μεγάλου Δήμου Αρταίων… και το «αγώϊ» στη δικά μας περίπτωση, είναι η δημιουργία σωφρονιστικού ιδρύματος τουτέστιν ΦΥΛΑΚΗΣ, η δημιουργία ΕΠΙΧΠΑ, αλλά και η κατασκευή ΔΟΜΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ…

Όθεν καλείται ο Χριστόφορος Σιαφάκας να καταθέσει αίτημα για δημιουργία ΦΥΛΑΚΗΣ στην Άρτα, να προχωρήσει το ΕΠΙΧΠΑ, να διαμηνύσει στην Κυβέρνηση πως βλέπει θετικά την κατασκευή ΔΟΜΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ προσφύγων και μεταναστών… κι ακόμη να αιτηθεί την παραχώρηση του (πρώην) ΚΕΥΓ στον Δήμο Αρταίων…

Με μέτριους υπολογισμούς, εφόσον αυτά τα τρία (ΦΥΛΑΚΕΣ, ΕΠΙΧΠΑ, ΔΟΜΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ) γίνουν (και είναι εύκολο να γίνουν ΕΝΤΟΣ της πενταετίας) τότε η Άρτα θα απογειωθεί καθώς μιλάμε για πάνω από 5 χιλιάδες ανθρώπους που θα συναλλάσσονται ή και θα βρουν δουλειά…

#Νομίζω πως ο σημερινός Δήμαρχος Αρταίων, δεν ψηφίστηκε απ’ τους Αρτινούς, για να υλοποιήσει τις μελέτες του προηγούμενου Δημάρχου… ψηφίστηκε για να αλλάξει ρότα η πόλη και ο Δήμος… και αυτό πρέπει να το σεβαστεί…

Από τον Ν.Α.Σ