Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου επιλέχθηκε ως case study για την Ελλάδα χάρη στις λύσεις Microsoft 365 που χρησιμοποιεί και επιτρέπουν την εμπλουτισμένη εμπειρία χρήστη, την απόλυτη ασφάλεια και την ενισχυμένη προστασία δεδομένων.
Σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον, η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου χρησιμοποιεί τη δύναμη της ψηφιοποίησης για να προωθήσει την καινοτομία, την τοπική επιχειρηματικότητα, την ποιότητα των υπηρεσιών και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Η Τράπεζα έχει επιλέξει ένα υβριδικό μοντέλο βασισμένο στο Microsoft 365 για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της. Το υβριδικό μοντέλο όχι μόνο προστατεύει τα δεδομένα αλλά τα καθιστά και εύκολα προσβάσιμα από εξουσιοδοτημένους χρήστες σε πραγματικό χρόνο, από οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε συσκευή.
Η ομάδα ΙΤ της Τράπεζας κατάφερε να πραγματοποιήσει μια ομαλή μετάβαση στο υβριδικό μοντέλο, σχεδιάζοντας προσεκτικά το πλαίσιο του έργου, το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής του αλλά και τον προϋπολογισμό. Παράλληλα, η Τράπεζα ενίσχυσε την ψηφιακή της ασφάλεια, χρησιμοποιώντας προηγμένη ανάλυση δεδομένων ώστε να εντοπίσει πιθανές απάτες και απειλές μέσω της ανίχνευσης προτύπων.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου, κ. Ιωάννης Βουγιούκας, δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία μας με την Microsoft είναι αποτέλεσμα τριών βασικών αξιών που θέσαμε από κοινού: την αδιαπραγμάτευτη ασφάλεια των δεδομένων, τη βέλτιστη αποδοτικότητα και την ασυναγώνιστη ψηφιακή εμπειρία του χρήστη. Κάθε ενέργεια που υλοποιούμε, είτε στο ψηφιακό περιβάλλον είτε στο δίκτυο των καταστημάτων μας, αποσκοπεί στην ανάπτυξη των τοπικών επιχειρήσεων και στην εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών μας».
Ο Διευθυντής Πληροφορικής και Ψηφιακής Τραπεζικής της Τράπεζας Ηπείρου κ. Ιωάννης Τσαβδαρίδης δήλωσε σχετικά: «Ο στόχος μας ήταν να εκσυγχρονίσουμε τα υπάρχοντα συστήματα πληροφορικής στις εγκαταστάσεις μας και, δυνητικά, να τα μεταφέρουμε στο cloud. Αυτό θέλαμε να το πραγματοποιήσουμε προστατεύοντας τόσο τους χρήστες όσο και τα δεδομένα μας. Μετά την εφαρμογή του υβριδικού μοντέλου μειώσαμε το κόστος του τμήματος ΙΤ και τα λειτουργικά μας κόστη έως και 70%. Παράλληλα, πετύχαμε βελτιωμένη ασφάλεια, καλύτερα επίπεδα συμμόρφωσης και υψηλότερη παραγωγικότητα».
Για περισσότερες πληροφορίες: https://customers.microsoft.com/en-us/story/1496536578829478881-epirusbank-banking-capital-microsoft-teams-en-greece