Ο Ορειβατικός Σύλλογος Άρτας στο Πανταβρέχει

Ένα σημαντικό έργο της φύσης με εκπληκτική ομορφιά στην καρδιά της Ευρυτανίας

Μια ξεχωριστή εμπειρία έζησαν 28 μέλη και φίλοι του ορειβατικού συλλόγου το σαββατοκύριακο που μας πέρασε (25 και 26 Ιουλίου). Στόχος του συλλόγου αυτή την φορά το Πάντα Βρέχει. Ένα πολύ σημαντικό έργο της φύσης με εκπληκτική ομορφιά στην καρδιά της Ευρυτανίας. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το Σάββατο στις 13:30 η ομάδα συγκεντρώθηκε στην πλατεία Καραϊσκάκη. Εκεί έγινε μια γρήγορη ενημέρωση για το πρόγραμμα που θα ακολουθούσε. Επιλέχθηκε και ο δρόμος από τον οποίο θα πήγαινε στην Δομνίστα , χωριό στο οποίο θα γινόταν η διανυκτέρευση.

Έτσι στις 14:00 ξεκινήσαμε για Κομπότι , Φλωριάδα, γέφυρα Τατάρνας, Καρπενήσι και τέλος η Δομνίστα. Στην διαδρομή μας προς την Δομνίστα, χρειαζόμασταν περίπου 4:30 ώρες και γι’αυτό έγιναν στάσεις στο Παλιό Χαλκιόπουλο και στο Χάνι της Μέγδοβας. Μάλιστα στο τελευταίο μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη μιάς και οι ντόπιοι έφτιαξαν μια τεχνιτή πισίνα δίπλα στην γέφυρα, πράγμα που μας έδωσε την ευκαιρία μιάς γρήγορης βουτιάς ώστε να δροσιστούμε. Στην συνέχεια περάσαμε από Καρπενήσι και μέσω Κρίκελου φτάνουμε στην Δομνίστα γύρω στις 19:30. Στήνουμε τις σκηνές μας στον Προφήτη Ηλία, εκκλησάκι πολύ κοντά στην πλατεία του χωριού και όλοι μαζί πηγαίνουμε για φαγητό και συζήτηση για το πρόγραμμα που θα ακολουθούσε η ομάδα την επόμενη μέρα.

Αποφασίστηκε ξύπνημα στις 7:30 και στις 8:30 ξεκίνημα με δύο αγροτικά για Ροσκά, τελευταίο χωριό πριν φτάσουμε τον Κρικελιώτη ποταμό. Κυριακή ακολουθώντας το πρόγραμμα κατεβήκαμε μέχρι τα Ροσκά με τα αγροτικά και αρχίσαμε την πεζοπορία μας μέχρι τον Κρικελιώτη ποταμό. Μπαίνουμε σ’αυτό και ακολουθούμε νοτιοδυτική πορεία που θα μας πάει στο μαγευτικό « Πάντα Βρέχει » ύστερα από διαδρομή περίπου 45 λεπτών. Κολύμπι και κάτι για τσίμπημα θα μας κρατήσουν στο σημείο για άλλη μισή ώρα.

Στην συνέχεια ακολουθώντας την αντίστροφη πορεία κατευθυνόμαστε ξανά προς Ροσκά και κάπου εκεί θα βρούμε πάλι τα αγροτικά που θα μας γυρίσουν στην Δομνίστα. Στην πλατεία του χωριού θα έχουμε μια τελευταία συνάντηση όλων των μελών της ομάδας και στην συνέχεια πηγαίνουμε στον Προφήτη Ηλία για να ξεστήσουμε τις σκηνές μας. Γύρω στις 18:30 η ομάδα αρχίζει την επιστροφή προς την Άρτα από διαφορετικό όμως δρόμο. Για την επιστροφή επιλέξαμε την διαδρομή από το φράγμα του Εύηνου προς το Θέρμο, από εκεί Αγρίνιο και μέσω Ιόνιας οδού στην πόλη μας. Αργά το βράδυ επιστρέψαμε γεμάτοι εμπειρίες. Ένα μαγευτικό σαββατοκύριακο είχε φτάσει στο τέλος του. Όλοι όσοι συμμετείχαν έμειναν ευχαριστημένοι και τώρα κοιτάζουν τις επόμενες εκδρομές του συλλόγου, που θα τους φέρει κοντά στην φύση για νέες περιπέτειες !!!