Στους πρώτους 38 Δήμους ο Δήμος Αρταίων που θα εξυπηρετεί μέσω του myKEPlive
Ο μοναδικός Δήμος στη Βορειοδυτική Ελλάδα
Ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και την απλοποίηση των συναλλαγών τους με τα Δημόσιο υλοποιείται με την λειτουργία των ηλεκτρονικών ΚΕΠ μέσω της χρήσης της νέας πλατφόρμας (myKEPlive) διαδικτυακής ενημέρωσης για την διεκπεραίωση αιτημάτων μέσω τηλεδιάσκεψης – βιντεοκλήσης, με ραντεβού από υπαλλήλους των ΚΕΠ.
Τη δυνατότητα αυτή έχουν σε πρώτη φάση 52 ΚΕΠ από 38 Δήμους της χώρας, στους οποίους συγκαταλέγεται ο Δήμος Αρταίων.
Μέσω της υπηρεσίας, η οποία βρίσκεται σε παραγωγική λειτουργία από την Δευτέρα (27/7), οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού για να εξυπηρετούνται μέσω βίντεο-κλήσης- τηλεδιάσκεψης από εκπρόσωπο των ΚΕΠ την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των ωρών, δίχως να χρειάζεται να μεταβούν στα ΚΕΠ.
Ο πολίτης, μετά την είσοδό του στην πλατφόρμα myKEPlive.gov.gr, μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε (4) θεματικές υπηρεσίες. Συγκεκριμένα:
• Στο θεματικό πεδίο «Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση Αίτησης» καλύπτονται πενήντα δύο (52) διοικητικές διαδικασίες.
• Στο θεματικό πεδίο «Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις», περιλαμβάνονται διακόσιες τριάντα πέντε (235) διαδικασίες αδειοδότησης και δώδεκα (12) διαδικασίες προς εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων.
• Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία» παρέχονται οι πενήντα δύο (52) υπηρεσίες του θεματικού πεδίου με τίτλο «Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση Αίτησης», ενώ δίνεται η δυνατότητα σε αίτημα που έχει καταθέσει πολίτης με αναπηρία ύστερα από πρόσκληση του αρμοδίου Κ.Ε.Π. να υπάρξει διερμηνεία στην νοηματική γλώσσα από πιστοποιημένο διερμηνέα. Επιπλέον τους παρέχεται και αυξημένος χρόνος βιντεοκλήσης ( 30 αντί για 20 λεπτά).
• Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας» περιλαμβάνονται πέντε (5) δημοτικές υπηρεσίες ( βεβαίωση μόνιμης κατοικίας, δημοτική ενημερότητα, παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου, βεβαίωση σήμανσης και αίτηση για κοπή δέντρων σε κοινόχρηστο χώρο.
Το ωράριο εξυπηρέτησης μέσω των ηλεκτρονικών ΚΕΠ, είναι από 09:00 το πρωί έως 18:30 το απόγευμα.
Επίσης, υπενθυμίζουμε στους δημότες ότι μπορούν να εκδίδουν απαραίτητα έγγραφα που σχετίζονται με υπηρεσίες του Δημοσίου και να τα λαμβάνουν ψηφιακά στον υπολογιστή ή το κινητό τους, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης www.gov.gr.
Τέλος, μέσω της ειδικής πλατφόρμας reg.services.gov.gr οι πολίτες μπορούν να εκδίδουν πιστοποιητικά γέννησης, οικογενειακής κατάστασης και ιθαγένειας και αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων γέννησης, γάμου, συμφώνου συμβίωσης και θανάτου. Σε σύντομο χρόνο θα διατίθεται επίσης για έκδοση μέσω της πλατφόρμας και το πιστοποιητικό εγγυτέρων συγγενών. Διευκρινίζεται ότι αυτήν τη στιγμή τα διαθέσιμα προς έκδοση αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων είναι όσα έχουν εκδοθεί ή μεταβληθεί μετά τις 8/5/2013. Για τα προγενέστερα αυτής της ημερομηνίας αποσπάσματα πρόκειται να ανακοινωθεί εναλλακτική διαδικασία έκδοσης.
Με το myKEPlive κερδίζουμε χρόνο και μειώνουμε την γραφειοκρατία και το κυκλοφοριακό, διευκολύνοντας την καθημερινότητα των δημοτών μας. Επίσης το ηλεκτρονικό ΚΕΠ, θέτει τέλος σε χρόνιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες του εξωτερικού σε περιπτώσεις που χρειάζονται απλές βεβαιώσεις από το κράτος. Παράλληλα, διευκολύνονται οι εργαζόμενοι που δεν έχουν χρόνο να μεταβούν σε ΚΕΠ και οι πολίτες που για οποιοδήποτε λόγο δυσκολεύονται να βγουν από το σπίτι τους καθώς επίσης βοηθάμε και στην μείωσης της διασποράς του κορωνοϊού» ανέφερε σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης.