Τελετή Αναγόρευσης της Καθηγήτριας Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας Αναστασίας Κιτσαντά σε Επίτιμη Διδάκτορα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024 και ώρα 19.00 στο Αμφιθέατρο του Συνεδριακού Κέντρου «Κάρολος Παπούλιας» του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Αναγόρευσης της Καθηγήτριας Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας της Σχολής Εκπαίδευσης και Ανθρώπινης Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου George Mason των Η.Π.Α. κυρίας Αναστασίας Κιτσαντά σε Επίτιμη Διδάκτορα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Το πρόγραμμα της τελετής έχει ως εξής:
• Προσφώνηση από την Πρύτανη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Καθηγήτρια κυρία Άννα Κ. Μπατιστάτου
• Ἔπαινος της Τιμωμένης από την Καθηγήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών και Μέλος του Συμβουλίου Διοίκησης κυρία Αικατερίνη Πλακίτση
• Ανάγνωση των κειμένων του Ψηφίσματος του Τμήματος, της Αναγόρευσης και του Διδακτορικού Διπλώματος από τον Πρόεδρο του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, Αναπληρωτή Καθηγητή κ. Χαρίλαο Κ. Ζάραγκα
• Περιένδυση της Τιμωμένης με την τήβεννο του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων από την Κοσμήτορα της Σχολής Επιστημών Αγωγής Καθηγήτρια κυρία Πολυξένη Ε. Παγγέ
• Επίδοση των τίτλων από την Πρύτανη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Καθηγήτρια κυρία Άννα Κ. Μπατιστάτου
• Ομιλία της Τιμωμένης με θέμα: «Self-Regulation: A Path to Excellence across Diverse Disciplines»
Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί στην αγγλική γλώσσα.
• Μουσικό Πρόγραμμα με την κυρία Γεωργία Αναστάση, μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών στο πιάνο και την κυρία Αναστασία Τσινιδέλου στο φλάουτο.
Προσέλευση έως τις 18.45΄.
Βιογραφικό σημείωμα
Η Αναστασία Κιτσαντά είναι Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, πρ. διευθύντρια του γραφείου διδακτορικών σπουδών και πρ. διευθύντρια του Τμήματος Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, Ερευνητικών Μεθόδων και Εκπαιδευτικής Πολιτικής της Σχολής Εκπαίδευσης και Ανθρώπινης Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου George Mason.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην ανάπτυξη της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης (SRL) και στα κίνητρα των μαθητών σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης λειτουργίας. Έχει επίσης διερευνήσει τον ρόλο των μαθησιακών τεχνολογιών στην υποστήριξη της SRL των μαθητών. Είναι συντάκτρια, συγγραφέας και συν-συγγραφέας τεσσάρων βιβλίων και περισσότερων από 150 δημοσιεύσεων, πολλές από τις οποίες απευθύνονται στην εκπαίδευση της αυτορρύθμισης. Το ερευνητικό της έργο έχει αναγνωριστεί ευρέως από την επιστημονική κοινότητα με περισσότερες από 20.000 αναφορές στο Google Scholar και συγκαταλέγεται στο κορυφαίο 2% των επιστημόνων παγκοσμίως (Jeroen, Boyack, & Ioannidis, 2020). Για την επιστημονική της έρευνα έχει λάβει χρηματοδότηση και οικονομική υποστήριξη από διάφορους φορείς. Αυτή την περίοδο είναι η κύρια ερευνήτρια και συν-ερευνήτρια σε δύο έργα (~$5.000.000) που χρηματοδοτούνται από το Υπουργείο Παιδείας των Ηνωμένων Πολιτειών (USDOE) και το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών (NSF), αντίστοιχα.
Έχει τιμηθεί με το Βραβείο Barry J. Zimmerman 2019 για τη συμβολή της στους τομείς της Εκπαίδευσης και της Έρευνας του SRL, από το Studying and SRL Special Interest Group της American Educational Research Association (AERA). Ανακηρύχθηκε μέλος (Fellow) του American Psychological Association’s: Division 15, Educational Psychology και πρόσφατα ανακηρύχθηκε μέλος (Fellow) of the Association for Psychological Science και “Μέλος 2024” της AERA. Διετέλεσε αρχισυντάκτρια του περιοδικού “The Journal of Experimental Education” και συμμετέχει στις συντακτικές επιτροπές πολλών επιστημονικών περιοδικών. Τέλος, έχει τιμηθεί με βραβείο Αριστείας στην Διδασκαλία από το Πανεπιστήμιο George Mason και έχει αναλάβει την επίβλεψη περισσότερων από 30 διδακτορικών διατριβών.