Τουριστική προβολή με στρατηγικό σχεδιασμό και πλάνο από το δήμο Ιωαννιτών

Το πλάνο που έχει εκπονήσει η δημοτική αρχή για την ανάδειξη του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα» ανέπτυξε σήμερα σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Χρήστος Τάτσης, μαζί με τον ειδικό σύμβουλο του δημάρχου σε θέματα τουρισμού, Στέφανο Ζέρβα, και την προϊσταμένη του τμήματος τουρισμού του δήμου Ιωαννιτών, Ελένη Μπασογιάννη.

Αυτό που τονίστηκε είναι ότι όλες οι δράσεις και οι πρωτοβουλίες που έχουν σχεδιαστεί και υλοποιούνται γίνονται με βάση έναν συγκεκριμένο στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης ο οποίος αποτελεί τον οδηγό βάσει του οποίου προωθείται τουριστικά η περιοχή μας.

«Οι σύγχρονες τουριστικές τακτικές έχουν πλέον υπερβεί τον παραδοσιακό τρόπο σκέψης και δράσης και έχουν καταστεί ένα πεδίο σύνθετων λειτουργικών διαδικασιών, όπου η συστηματική προσέγγιση, ο προγραμματισμός, ο συντονισμός ενεργειών, η καινοτομία και φυσικά η αποτελεσματική διαχείριση όλων των διαδικασιών και των διαθέσιμων πόρων, φυσικών και ανθρώπινων, λειτουργούν ως καθοριστικοί παράγοντες επιτυχίας», είπε αρχικά ο κ. Τάτσης.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα των Ιωαννίνων αλλά και τον τρόπο που αυτά πρέπει να αναδειχτούν σε αγορές στόχους, ενισχύοντας έτσι τη θέση της περιοχής στον τουριστικό χάρτη ως ένας ποιοτικός ταξιδιωτικός προορισμός.

Ειδικότερα, τόνισε ο κ. Τάτσης, θα πρέπει να αναδεχθεί ο ανερχόμενος προορισμός «Ιωάννινα», αξιοποιώντας όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει έναντι άλλων παρόμοιων προορισμών, με σχεδιασμό και υλοποίηση μιας σειρά δράσεων και ενεργειών μέσα στην επόμενη διετία όπως η προσέλκυση επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Ο ίδιος αναφέρθηκε στις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να συμβούν όλα τα παραπάνω οι οποίες είναι οι εξής:
-Συνέργεια του Δήμου Ιωαννιτών με όλους τους δήμους της Π.Ε. Ιωαννίνων, το Επιμελητήριο, τις επαγγελματικές Ενώσεις Τουρισμού, Εστίασης, Πολιτιστικούς Φορείς/Οργανισμούς, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, την Μητρόπολη Ιωαννίνων και φυσικά την Περιφέρεια Ηπείρου για κοινή στρατηγική και στόχευση.

-Υιοθέτηση μιας εξειδικευμένης και ενιαίας πολιτικής στρατηγικής προβολής του ‘Brand Name’ της περιοχής και του συνολικού Τουριστικού Προϊόντος, από τους επιχειρηματίες και το Δήμο

-Ενέργειες για μείωση της απόλυτης εξάρτησης της περιοχής από συγκεκριμένες-αποκλειστικές αγορές

-Ενίσχυση και υποστήριξη του νέου εμπλουτισμένου Τουριστικού Προϊόντος και του Μίγματος Μάρκετινγκ

-Περαιτέρω αξιοποίηση του αεροδρομίου «Β.Πύρρος». Άμεση σύνδεση με Ηράκλειο και ιδιαίτερα με Γερμανία όπως έχει αιτηθεί ο δήμος Ιωαννιτών, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ηπειρωτών του Εξωτερικού, οι τοπικοί Φορείς και Ενώσεις, όσο και εταιρείες τεχνολογίας που δραστηριοποιούνται στα Ιωάννινα.

-Ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών και της εξωστρέφειας των Ιωαννίνων, στοχεύοντας στην προσέλκυση ανωτέρου οικονομικού επιπέδου επισκεπτών, επιχειρηματιών, φοιτητών, συνέδρων και τουριστών.

-Ανάπτυξη σημαντικών επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Ελλήνων και αλλοδαπών από τους κλάδους του τουρισμού, της εκπαίδευσης και του εμπορίου, η οποία θα οδηγήσει στη σύναψη επιχειρηματικών συμφωνιών, με άμεσα οφέλη στην τοπική οικονομία.

Από την πλευρά του ο ειδικός σύμβουλος του δημάρχου σε θέματα τουρισμού, Στέφανος Ζέρβας, αναφέρθηκε στη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος των Ιωαννίνων, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εκπόνηση του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης του τουρισμού, ενώ η προϊσταμένη του τμήματος τουρισμού του δήμου Ιωαννιτών, Ελένη Μπασογιάννη, αναφέρθηκε στις δράσεις προβολής που έχουν υλοποιηθεί μέχρι σήμερα, καθώς και σε αυτές που βρίσκονται σε εξέλιξη και σχεδιάζονται να υλοποιηθούν στο μέλλον.