Το κοκοράκι…
Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
θα σου αγοράσω ένα σκυλάκι,
το σκυλάκι γάου γάου,
το γουρούνι γρουτς γρουτς,
το πουλάκι τσίου τσίου,
η γατούλα νιάου νιάου
η κοτούλα κοκοκό,
το κοκοράκι κικιρικικί,
να σε ξυπνάει κάθε πρωί.
Νίκος Γούναρης απ’ το 1941 πατριώτη… κι όμως τόσο επίκαιρο και στις μέρες μας….
Η Νάντια Γιαννακοπούλου ανακοίνωσε την υποψηφιότητά της για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ… είναι η έκτη υποψηφιότητα στο ΠΑΣΟΚ μετά τους Νίκο Ανδρουλάκη, Χάρη Δούκα, Παύλο Γερουλάνο, Μιλένα Αποστολάκη, Μιχάλη Κατρίνη…
«Σ΄ αυτή την προσπάθεια θα είμαι μπροστά, θα είμαι υποψήφια Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και ζητώ την στήριξή σας! Για να δημιουργήσουμε όλοι μαζί μια μεγάλη σύγχρονη, προοδευτική παράταξη που θα αλλάξει τη χώρα!», αναφέρει μεταξύ άλλων στο βίντεο που ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο YouTube.
Το κοκοράκι κικιρικικί,
να σε ξυπνάει κάθε πρωί.
******ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ… «Τα δύο μεγαλύτερα προβλήματα του κινήματος» γράφει ο Παναγιώτης Μανωλάκος στο athensvoice.gr… «Το ΠΑΣΟΚ έχει δύο βαθύτερα προβλήματα που, όσο δεν τα αντιμετωπίζει, το καθηλώνουν στο ποσοστό που βλέπουμε».
.»Το πρώτο είναι η γεωγραφική ανισορροπία των ποσοστών του. Αυτή την ανισορροπία την έχουμε επισημάνει και στο παρελθόν, δεν είναι δηλαδή καινούργια. Από αυτή την ανισορροπία εκλέχθηκε πρόεδρος και ο κ. Ανδρουλάκης που κυριάρχησε στην επαρχία. Αυτή η ανισορροπία δεν προέρχεται από το πόσο «τρέχουν» τα στελέχη του, προέρχεται από την φύση της ψήφου στο ΠΑΣΟΚ, δηλαδή στην επαρχία είναι πιο εύκολη η άνοδος του…
Στα αστικά κέντρα, όπου τα προσωπικά δίκτυα είναι περιορισμένα το μήνυμα του ΠΑΣΟΚ δεν φτάνει στους πολίτες ή δεν τους πείθει. Είναι χαρακτηριστικό ότι συνολικά στην Αττική υπολείπεται του ΚΚΕ, είναι δηλαδή στην 4η θέση, ενώ στην Δυτική Αττική και στην Β΄ Πειραιά βρίσκεται στην 5η θέση. Αυτό δεν μπορεί παρά να προβληματίσει για το ίδιο το μήνυμα, ποιους αφορά, πως διαχέεται στις (απρόσωπες) γειτονίες της Αττικής, πόσο πειστικό είναι.
.»Το δεύτερο πρόβλημα –λέει ο Μανωλάκος – δεν είναι τόσο το επικοινωνιακό ή αν η εκφορά του λόγου από τον κ. Ανδρουλάκη μπορεί «να σε κερδίσει», αν ο κ. Δούκας μπορεί να χωρέσει δύο καρπούζια -τον Δήμο και το κόμμα- στην ίδια μασχάλη… Δεν είναι δηλαδή η επιφάνεια του μηνύματος, ο τρόπος παράδοσής του ή ακόμα και η επάρκεια της ηγεσίας με τον συμβατικό τρόπο…
Είναι ο τρόπος που το ΠΑΣΟΚ «καταναλώνεται ως προϊόν». Το ΠΑΣΟΚ την τελευταία δεκαετία δεν «καταναλώνεται» από τους πολίτες ως «πολιτικό προϊόν», αλλά μάλλον ως «πολιτιστικό προϊόν» που αντανακλά και υπενθυμίζει μια περασμένη εποχή. Όσο διατηρείται αυτή η οπτική για το ΠΑΣΟΚ, αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει και να αντιμετωπιστεί ως πραγματική πρόταση εξουσίας.
.»Εντάξει… ο Οδυσσέας, το είπε πιο απλά και πιο κατανοητά, για τον Ανδρουλάκη: «αν δεν μπορεί να νικήσει τον Κασσελάκη, θα νικήσει τον Μητσοτάκη;»! Μεγάλη κουβέντα… πιστεύει κανείς, πως έστω και να εκλεγεί ο Ανδρουλάκης, θα υπάρξει κάτι διαφορετικό; Αλλού είναι το colpo… αλλά έχουμε καιρό…
******ΑΨΥΣ… κι άλλος «αψύς Κρητικός» πατριώτη… ποιος Πολάκης; Εδώ μιλάμε για κάτι πιο δυνατό… Αυγενάκης κυρίες και κύριοι, όλοι και όλες, φίλοι και φίλες…
Εγώ το είπα νωρίς πως η πατρίδα μας χρειάζεται «αποΚρητηκοποίηση»… έξω ο Αυγενάκης… έξω ο Μητσοτάκης… έξω ο Ανδρουλάκης… έξω ο Κασσελάκης… έξω κι ο Πολάκης… κι ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα!!!
Ο οποίος «αψύς» Πολάκης, πατριώτη έδωσε συνέντευξη και έδωσε ορμήνιες στον Κασσελάκη… του είπε κιόλας να διορθώσει τις επιλογές του… διάβαζα που λες πατριώτη, πως η γενική εντύπωση της συνέντευξης Πολάκη, το πρωτοφανές μειλίχιο ύφος του, οι οργανωμένες απαντήσεις με φωτογραφίες και βίντεο για όλα όσα κατηγορήθηκε τα τελευταία χρόνια, μας έδωσαν την αίσθηση του ξεπλύματος του και της προετοιμασίας του ως ένας νέος αρχηγός, ίσως ενός νέου κόμματος.
Ο κος Πολάκης, (έγραφε ο σχολιογράφος) αφού αποτέλεσε με την θέληση του την αιχμή του αντισύριζα μετώπου και της οργανωμένης απαξίωσης της κυβερνώσας αριστεράς, της έδωσε και την χαριστική βολή φορώντας της τον Κασσελάκη. Οι πάντες γνωρίζουν πως χωρίς την γραμμή Πολάκη ο παντελώς άγνωστος «με λένε Στέφανο» δεν θα περνούσε ποτέ στην βάση του Σύριζα… Τώρα, μάλλον προαλείφεται και για αρχηγός, είτε του Σύριζα είτε άλλου δικού του κόμματος.
Όμως στις δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα. «Πιστοί» κατασκευάζονται και υπάρχουν πολλοί να φάνε και οι κότες. Όλοι θα βολευτούν με ένα δικό τους κόμμα για να απογοητεύεται ο κόσμος απ’ την αριστερά, να κυριαρχεί δια παντός η Δεξιά μέχρι να παραδώσει και αυτή στην Ακροδεξιά. Η Γαλλία δείχνει τον δρόμο.
.»Νάτα μας… μα είναι δυνατόν να αφήνονται αιχμές πως οι διασπάσεις στην αριστερά γίνονται εξεπίτηδες για να βολεύεται η δεξιά; Αλλά και να δούμε τον Πολάκη επικεφαλής κόμματος, που το βάζεις;
******ΠΑΡΑΦΡΑΣΗ… «Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ενωμένο, δυνατό» είναι το γνωστό κεντρικό σύνθημα του ΠΑΣΟΚ… βέβαια το ΠΑΣΟΚ εδώ είναι, αλλά ούτε ενωμένο είναι, ούτε δυνατό… αυτό το έδειξαν οι οπαδοί του σημερινού προέδρου που το αντικατέστησαν με το «το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ με τον Νίκο αρχηγό»!
Αυτό βεβαίως θα δούμε αν ισχύει μετά τις εσωκομματικές εκλογές… διότι, άνετα θα μπορεί να ακούγεται το σύνθημα κι αλλιώς: «το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ με τον Δούκα αρχηγό»!
********ΓΑΛΛΙΚΑ… τι είπε η Θεανώ –τρώμε γεμιστά – Φωτίου για το «άει στο διάολο» στην Κεφαλογιάννη; Ήταν έκφραση αγανάκτησης, δεν αναφερόμουν στην υπουργό, είπε… Με ανάρτησή της στο Facebook η Θεανώ Φωτίου επιχειρεί να «στρογγυλέψει» τις αρνητικές εντυπώσεις που προκάλεσε χθες, Τρίτη (2/7), λέγοντας «άει στο δίαολο» προς την Όλγα Κεφαλογιάννη, στο πλαίσιο συνεδρίασης Επιτροπής της Βουλής για νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού.
Η βουλευτής της Νέας Αριστεράς εξηγεί ότι η έκφραση δεν ακούστηκε κατά τη διάρκεια της συζήτησης, αλλά όταν έληξε η παρέμβασή της. «Έληξε και παρέμβασή μου, έκλεισα το μικρόφωνο και αναφώνησα μία έκφραση αγανάκτησης, χωρίς ασφαλώς να αναφέρεται ούτε στην Υπουργό ούτε στο Σώμα, για αυτό και δεν μου έγινε οποιαδήποτε υπόδειξη από το Προεδρείο. Αυτά προς αποκατάστασης της αλήθειας για το ήθος και το ύφος» αναφέρει χαρακτηριστικά η Θεανώ Φωτίου.
.»Σκέψου πατριώτη, να μην ήταν και καθηγήτρια Πανεπιστημίου η κυρία Φωτίου… τι «γαλλικά» θα άκουγε η Κεφαλογιάννη…
*****Γεύσεις… «Το πιρούνι σου βυθίζεται στις παπαρδέλες. Τα βουτυρένια ζυµαρικά τυλίγονται γύρω του, µαζί µε τρυφερό απάκι και µανιτάρια που µοσχοβολούν. Βουτάς την µπουκιά στον κρόκο του φρέσκου αυγού και δοκιµάζεις. Κλείνεις τα µάτια και αναρωτιέσαι: είναι αυτή µία από τις καλύτερες µακαρονάδες της ζωής σου; Ναι! Αλλά δεν είναι ο µοναδικός λόγος που θα σε φέρει εδώ. Το ωραίο αυτό εστιατόριο στη Σαρωνίδα ανήκει σε δύο νέους ανθρώπους που έχουν αληθινό πάθος για τη γαστρονοµία»…
Που συμβαίνουν όλα αυτά; στο Skathari Restaurant: Το εστιατόριο που αξίζει να ανακαλύψεις στη Σαρωνίδα, όπως σημειώνει το ρεπορτάζ του athensvoice Team…
Τι άλλο έχει; «Εκτός από τις παπαρδέλες, δοκίµασε επίσης τον φοβερό ανανά µε κοτόπουλο, τα linguini µε γαρίδες, µπισκ γαρίδας και φρεσκοτριµµένο πιπέρι, το αλµυρό… προφιτερόλ (µοσχαράκι ραγού που κλείνεται µέσα σε τρυφερά σουδάκια κι ύστερα σερβίρεται µαζί µε πουρέ πατάτας, κρέµα από γραβιέρα Νάξου και φύτρες από ροζ ρεπάνι), οπωσδήποτε το λαβράκι σοτέ µε τσιγαριαστά χόρτα εποχής, σάλτσα ψαρόσουπα, µπισκ γαρίδας και λάδι σέλινου – µία ωδή στο καλοκαίρι» λέει ο ρεπόρτερ…
.»Ασφαλώς διαβάζοντας όλα αυτά μια λιγούρα σε πιάνει πατριώτη… οπότε όσοι έχετε την τύχη να επισκεφθείτε την Αθήνα, μια βόλτα για «λαβράκι σοτέ µε τσιγαριαστά χόρτα εποχής», ή για ένα «linguini µε γαρίδες», μπορεί να σου αλλάξει τις γεύσεις…
Με νέο λογότυπο…
Ο όμιλος ΝΙΤΣΙΑΚΟΣ εγκαινιάζει μια νέα εποχή με την παρουσίαση του νέου του λογοτύπου!
Η ενασχόληση με όλα τα είδη κρέατος, το εύρος των προϊόντων και η σημασία που έχει αποκτήσει η δραστηριότητα των ζωοτροφών έχουν μετατρέψει τη ΝΙΤΣΙΑΚΟΣ από μία πτηνοτροφική επιχείρηση σε έναν μεγάλο οργανισμό τροφίμων και αγροτικών προϊόντων.
Όπως σημειώνεται σε ενημέρωση από την μεγάλη αυτή Ηπειρωτική επιχείρηση:
-Μετά από 52 χρόνια ζωής, η ΝΙΤΣΙΑΚΟΣ δε θα έχει το κοκοράκι στο σήμα της. Αυτή η ανανέωση δεν είναι απλά μια αλλαγή εικόνας, αλλά μια δήλωση της αφοσίωσής μας στην επίτευξη των ιδανικών συνθηκών και της δέσμευσής μας στη συνεχή βελτίωση και καινοτομία.
-Με το νέο μας λογότυπο, υποδεχόμαστε τις επόμενες δεκαετίες με σιγουριά, προοπτική και δυναμισμό, παραμένοντας πιστοί στην κληρονομιά και τις αξίες μας. Επιθυμία μας, το νέο λογότυπο να γίνει ταυτόσημο των αρχών που πρεσβεύουμε για καινοτομία, ασφάλεια, σεβασμό στον καταναλωτή και το περιβάλλον.
Από ανάρτηση στο facebook: Α’ Γυμνάσιο Αρρένων Άρτας, 1973-74.
(Έχω την εντύπωση πως κάνα-δυό τους ξέρω…).
Από τον Ν.Α.Σ