Στα πλαίσια της 4η κινητικότητας για το πρόγραμμα Εrasmus+ Developing key students competences and strengthening self-esteem through their personal development. Η αποστολή αποτελούμενη από δύο εκπαιδευτικούς και πέντε μαθητές ταξίδεψε στη Μούρθια της Ισπανίας. Μαζί με τις άλλες τέσσερις αποστολές από την Πολωνία, Κύπρο, Πορτογαλία και Λιθουανία φιλοξενήθηκαν στο σχολείο του ABARAN κοινότητα της Μουρθια. Σκοπός του προγράμματος είναι η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των μαθητών μέσω της γνώσης των μαθηματικών.
Εκπαιδευτικοί και μαθητές ξεναγήθηκαν στο χώρο του σχολείου, παρουσίασαν εργασία με θέμα «Η διδασκαλία των μαθηματικών στο ΕΠΑΛ», έμαθαν να δημιουργούν kahoot και συμμετείχαν σε διαγωνισμό kahoot με θέμα την κουλτούρα και την ιστορία των συμμετέχοντων χωρών. Συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες, περπάτησαν στους δρόμους του ΑΒΑRAN και βίωσαν την κουλτούρα της Μούρθια.
Κατά την παραμονή τους στην Ισπανία είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο κέντρο της Βαρκελώνης, στην πλατεία Καταλονίας και να δοκιμάσουν τοπικά προϊόντα στην «la boqueria».Επίσης στη Μαδρίτη επισκέφτηκαν το Μουσείο ντελ Πράδο με έργα καλλιτεχνών όπως Ελ Γκρέκο, Γκόγια, Καραβάτζιο, Ρέμπραντ κ.ά, τον Καθεδρικό Ναό της Αλμουδένα, το Βασιλικό Ανάκτορο και την κεντρική πλατεία Πλάθα Μαγιόρ.
Εκπαιδευτικοί και μαθητές έφυγαν γεμάτοι εμπειρίες, γνώση και σίγουροι πως τα ευρωπαϊκά προγράμματα αυτού του είδους βοηθούν στο να έρθουν σε επικοινωνία διαφορετικοί λαοί να ενδυναμώσουν τις σχέσεις τους και να αναπτυχθούν προοπτικές για ένα καλύτερο μέλλον.