Πανελλήνιες 2020: ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα- πτώση των βάσεων

Τα μόρια στις σχολές του Παν. Ιωαννίνων

Εισάγονται 3.300 νέοι φοιτητές

540 θα φοιτήσουν στα τμήματα της Άρτας

Τέλος στην αγωνία για τους περίπου 100.000 υποψηφίους για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, καθώς ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των Πανελλήνιων 2020 για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Σύμφωνα με το υπουργείο, ο συνολικός αριθμός των υποψηφίων για επιλογή φέτος ανήλθε σε 105.420, εκ των οποίων 89.640 με τις διαδικασίες των ΓΕΛ και 15.780 με τις διαδικασίες των ΕΠΑΛ, ενώ πέρυσι ο αντίστοιχος συνολικός αριθμός υποψηφίων ήταν 103.963.

Συνολικά εισήχθησαν στα Πανεπιστήμια, στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, στην ΑΣΠΑΙΤΕ, στην ΑΣΤΕ, στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και στις Ακαδημίες της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος 81.413 υποψήφιοι, ενώ το 2019 εισήχθησαν 80.696
Η υπουργός Παιδείας ανέφερε ότι σημειώθηκε πτώση των βάσεων στις ανθρωπιστικές, τις ιατρικές και τις θετικές σπουδές, ενώ στις οικονομικές υπήρξε άνοδος της τάξεως περίπου του 20%.

Επίσης, όπως ανέφερε η υπουργός, το 42% των τμημάτων έχει βάση εισαγωγής κάτω των 10.000 μορίων, για όσους έδωσαν με το νέο σύστημα από τα ΓΕΛ, με το αντίστοιχο ποσοστό τμημάτων για όσους έδωσαν με το νέο σύστημα από τα ΕΠΑΛ να είναι στο 30%. Γενικότερα, όπως είπε η υπουργός, το 32% των υποψηφίων των ΓΕΛ είχε επιτυχία με λιγότερα από 10.000 μόρια, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ είναι 25%.
Όπως επεσήμανε η κ. Κεραμέως, η πτώση των βάσεων (νέο σύστημα) οφείλεται, πρώτον, στην απουσία συντελεστών βαρύτητας, που συνεπάγεται ότι όλα τα μαθήματα είναι ισοβαρή στη διαμόρφωση των μορίων και, δεύτερον, στο γεγονός ότι για πρώτη φορά φέτος συνεξετάστηκαν τα μαθήματα της Έκθεσης και της Λογοτεχνίας και υπήρξαν χαμηλά αποτελέσματα.

Κάτω των 10.000 μορίων
Με τις ιατρικές σχολές να «σπάνε» προς τα κάτω το «φράγμα» των 18.000 μορίων, τις βάσεις στην πλειονότητα των τμημάτων να έχουν κάθοδο, με εξαίρεση τις σχολές Οικονομίας και Πληροφορικής, διαμορφώθηκαν οι φετινές βάσεις εισαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Μεγάλο ήταν και φέτος το ποσοστό των τμημάτων, η βάση εισαγωγής των οποίων είναι κάτω των 10.000 μορίων. Συνολικά 184 τμήματα έχουν βάση εισαγωγής κάτω των 10.000 μορίων, κάτι που μεταφράζεται σε ποσοστό 40%. Ενδεικτικό της πτώσης που σημειώθηκε στις βάσεις όλων των Επιστημονικών Πεδίων είναι το γεγονός ότι μόλις δύο (2) από το σύνολο των τμημάτων έχουν βάση εισαγωγής πάνω από 19.000 μόρια, για την εισαγωγή στα οποία, όμως, συνυπολογίζεται και βαθμός ειδικού μαθήματος. Σε γενικές γραμμές, στις Ανθρωπιστικές Σπουδές, οι νομικές σχολές κράτησαν τις βάσεις τους σταθερές στα περυσινά επίπεδα, άνοδο σημείωσαν οι σχολές Ψυχολογίας, αλλά και οι χαμηλόβαθμες σχολές του 1ου Επιστημονικού Πεδίου.

Όσον αφορά στις σχολές των Θετικών Σπουδών, πτώση καταγράφηκε στις πολυτεχνικές σχολές και στις σχολές όπως είναι της Φυσικής, της Χημείας και των Μαθηματικών. Ωστόσο, αντίθετη πορεία ακολούθησαν οι σχολές Οικονομίας και Πληροφορικής, όπου σημειώθηκε άνοδος των βάσεων, σε ποσοστό έως και 20%. Ανοδικά κινήθηκαν και οι βάσεις των αρχιτεκτονικών σχολών.
Συνολικά, από τα 459 τμήματα πτωτικά κινήθηκαν οι βάσεις σε 325 τμήματα, ενώ άνοδο σημείωσαν οι βάσεις 134 τμημάτων. Ποσοστιαία, οι παραπάνω αριθμοί «δείχνουν» το 70% των τμημάτων να έχουν καθοδική πορεία στην βάση εισαγωγής τους.
Ιδιαίτερα εντυπωσιακό, είναι το γεγονός ότι φέτος τρία τμήματα έχουν βάση κάτων των 1.000 μορίων.

Πρόκειτα για τα τμήματα:
– Δασολογίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος, του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με έδρα στο Καρπενήσι. Βάση εισαγωγής 2020: 625.
– Επιστήμης Βιοσυστημάτων και Γεωργικής Μηχανικής, του Πανεπιστημίου Πατρών, με έδρα το Μεσολόγγι. Πτώση: Βάση εισαγωγής 2020: 875.
– Περιβάλλοντος, του Ιόνιου Πανεπιστημίου, με έδρα τη Ζάκυνθο. Βάση εισαγωγής 2020: 900.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι πέρσι, η χαμηλότερη βάση εισαγωγής ήταν 4.016 (Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, στη Θεσσαλονίκη).
Στο 77% ανήλθε το ποσοστό των επιτυχόντων των φετινών Πανελλαδικών. Εκ των υποψηφίων που πέτυχαν στις φετινές Πανελλαδικές, το 53,39% είναι κορίτσια και το 46,61% είναι αγόρια. Επίσης, στην πρώτη τους προτίμηση πέρασε το 22,14% των υποψηφίων.

Σύμφωνα με το υπουργείο, ο συνολικός αριθμός των υποψηφίων για επιλογή φέτος ανήλθε σε 105.420, εκ των οποίων 89.640 με τις διαδικασίες των ΓΕΛ και 15.780 με τις διαδικασίες των ΕΠΑΛ, ενώ πέρυσι ο αντίστοιχος συνολικός αριθμός υποψηφίων ήταν 103.963.
Συνολικά εισήχθησαν στα Πανεπιστήμια, στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, στην ΑΣΠΑΙΤΕ, στην ΑΣΤΕ, στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και στις Ακαδημίες της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος 81.413 υποψήφιοι, ενώ το 2019 εισήχθησαν 80.696.
Γενικότερα, το 32% των υποψηφίων των ΓΕΛ είχε επιτυχία με λιγότερα από 10.000 μόρια, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ είναι 25%, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

Οι εισακτέοι
Α. Οι διαδικασίες επιλογής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αφορούν αποφοίτους που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις 2020 ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ:
i) ημερήσιου Γενικού Λυκείου, για τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, της ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές των Ακαδημιών της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος, με το Παλαιό ή το Νέο σύστημα.

ii) ημερήσιου ΕΠΑΛ, για Τμήματα και Σχολές των Πανεπιστημίων, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών, τις Σχολές Αστυφυλάκων, Πυροσβεστών, Δοκίμων Λιμενοφυλάκων και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού.
iii) εσπερινού Γενικού Λυκείου, για τα Πανεπιστήμια, τις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού με το Παλαιό ή το Νέο σύστημα.
iv) εσπερινού ΕΠΑΛ, για τα Πανεπιστήμια, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού.

Β. Επίσης, οι διαδικασίες επιλογής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αφορούν αποφοίτους, χωρίς νέα εξέταση το 2020, αλλά με παλαιότερη συμμετοχή το 2018 ή το 2019:

i) ημερήσιου Γενικού Λυκείου, για τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, της ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές των Ακαδημιών της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος.
ii) ημερήσιου ΕΠΑΛ , για τα Πανεπιστήμια, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών, τις Σχολές Αστυφυλάκων, Πυροσβεστών, Δοκίμων Λιμενοφυλάκων και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού.

Έχουν δοθεί στη δημοσιότητα η βαθμολογία του πρώτου και του τελευταίου εισαγόμενου στο κάθε Τμήμα ή Σχολή για την κάθε κατηγορία. Επίσης, παρατίθενται στοιχεία των βάσεων για τα έτη 2019 και 2020 και οι διακυμάνσεις τους, παρ’ ότι επισημαίνεται ότι τα στοιχεία δεν είναι συγκρίσιμα για τις περισσότερες κατηγορίες υποψηφίων, δεδομένου του διαφορετικού τρόπου υπολογισμού των μορίων και των διαφορετικών συστημάτων εισαγωγής.

O συνολικός αριθμός των υποψηφίων για επιλογή φέτος ανήλθε σε 105.420, εκ των οποίων 89.640 με τις διαδικασίες των ΓΕΛ και 15.780 με τις διαδικασίες των ΕΠΑΛ, ενώ πέρυσι ο αντίστοιχος συνολικός αριθμός υποψηφίων ήταν 103.963.
Συνολικά εισήχθησαν στα Πανεπιστήμια, στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, στην ΑΣΠΑΙΤΕ, στην ΑΣΤΕ, στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και στις Ακαδημίες της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος 81.413 υποψήφιοι, ενώ το 2019 εισήχθησαν 80.696.

Τα αναλυτικά στοιχεία υποψηφίων και επιτυχόντων παρατίθενται στο συνημμένο πίνακα.
Τα δικαιολογητικά και η διαδικασία της ηλεκτρονικής εγγραφής θα ανακοινωθούν κατά τις προσεχείς ημέρες με νεότερο Δελτίο Τύπου και αναλυτική εγκύκλιο.
Η προθεσμία και η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, στις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και του Λιμενικού Σώματος, στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, καθώς στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου και Κρήτης θα ορισθεί και θα ανακοινωθεί από τις ίδιες τις Σχολές.

Οι βάσεις στα Γιάννενα
Οι βάσεις στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων στα ΓΕΛ και στα ημερήσια ΕΠΑΛ έχουν ως εξής:
– ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 97 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 13,475 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 10,475
– ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ)
ΘΕΣΕΙΣ 43 , ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 18,310 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 14,505
– ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 100, ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 17,075 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 15,175
– ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΑΡΤΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 155, ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 12,350 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 5,250
– ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 100 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 18,900 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 17,625

– ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ)
ΘΕΣΕΙΣ 250 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 17,075 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 9,525
– ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΠΡΕΒΕΖΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 209 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 11,575 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 5,075
– ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ)
ΘΕΣΕΙΣ 104 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 16,200 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 10,750
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 25 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 17,625 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 10,025
– ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ)
ΘΕΣΕΙΣ 109 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 15,500 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 9,300
– ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 175 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 16,850 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 12,425

– ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΡΤΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 133 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 15,840 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 11,240
– ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 164 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 13,625 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 8,900
– ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ)
ΘΕΣΕΙΣ 216 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 17,700 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 11,925
– ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 189 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 17,225 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 13,725
– ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ)
ΘΕΣΕΙΣ 199 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 16,875 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 11,375

– ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΡΤΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 199 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 14,475 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 6,950
– ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 199 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 17,225 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 9,825
– ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 204 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 16,525 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 8,650
– ΦΥΣΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 180
ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 16,000 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 11,500
– ΧΗΜΕΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 180 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 17,225 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 14,775
– ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ) ΘΕΣΕΙΣ 81 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 18,850 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 17,350

ΒΑΣΕΙΣ για τα ΕΠΑΛ-ΗΜΕΡΗΣΙΑ
– ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
(ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ. ΘΕΣΕΙΣ 14 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 16,670
ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 16,100
-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ
ΘΕΣΕΙΣ 3 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 20,485 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 16,095
– ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ. ΘΕΣΕΙΣ 7 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 18,735 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 16,985
– ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΑΡΤΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ. ΘΕΣΕΙΣ 22 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 18,120 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 9,235
– ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ. ΘΕΣΕΙΣ 7 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 19,395 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 19,315

– ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΠΡΕΒΕΖΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ. ΘΕΣΕΙΣ 27 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 17,185 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 3,975
– ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ. ΘΕΣΕΙΣ 15 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 19,055 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 17,975
– ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ
ΘΕΣΕΙΣ 7 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 15,405 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 12,310
– ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ. ΘΕΣΕΙΣ 11 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 18,065 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 15,560
– ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΡΤΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ. ΘΕΣΕΙΣ 5 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ
16,220 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 9,070

– ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ. ΘΕΣΕΙΣ 23 18,805 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 16,925
– ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ. ΘΕΣΕΙΣ 28 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 17,245 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 7,830
– ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ. ΘΕΣΕΙΣ 28 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 18,370 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 16,130
– ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΡΤΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΘΕΣΕΙΣ 27 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 15,850 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 11,280
– ΦΥΣΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΗΜ. ΘΕΣΕΙΣ 12 ΜΟΡΙΑ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ 17,740 ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 10,690

Δηλώσεις για τις Πανελλαδικές
Βασίλης Ψαθάς Αντιπεριφερειάρχης Άρτας
Ανακοινώθηκαν σήμερα οι βάσεις εισαγωγής στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.
Το Τμήμα Λογιστικής που έχει έδρα την Πρέβεζα και η Γεωπονική που έχει έδρα την Άρτα αποτελούν τα δύο Τμήματα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με τις χαμηλότερες βάσεις εισαγωγής.

Ο τελευταίος στην Γεωπονική εισάγεται με μέσο όρο βαθμολογίας το 5,3 και στην Λογιστική το 5,1.
Το γεγονός από μόνο του είναι αρκετό για να προκαλέσει προβληματισμό ειδικά όταν πρόκειται για δύο από τα νεότερα τμήματα του Πανεπιστημίου που προήλθαν από την συνένωση με το ΤΕΙ.
Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι τα πρώην τμήματα του ΤΕΙ Ηπείρου που έγιναν Πανεπιστημιακές σχολές, έχουν περίπου τις ίδιες βάσεις και μάλιστα με πτωτική τάση.
Σίγουρα κάτι φταίει και δεν είναι μόνο το εκπαιδευτικό σύστημα.
Στο τμήμα Γεωπονίας στην Άρτα εισάγονται 155 νέοι φοιτητές. Ο πρώτος με 12.350 μόρια και ο τελευταίος με 5.250 μόρια…

Μήνυμα, Δημάρχου Αρταίων Χρήστου Τσιρογιάννη, για τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών
“Θέλω να συγχαρώ θερμά όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δήμου μας, που πέτυχαν στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις την είσοδό τους στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα.
Οι συνθήκες που βιώσαμε εξαιτίας της πανδημίας ήταν για όλους μας πρωτόγνωρες, αλλά αυτό όχι μόνο δεν στάθηκε εμπόδιο σας όνειρα σας, αλλά βγήκατε νικητές. Δείξατε υπομονή, επιμονή και προσήλωση στους στόχους σας και οι προσπάθειες σας ευοδώθηκαν.
Ξεκινάει για εσάς ένα μοναδικό ταξίδι στη γνώση, με νέες ευκαιρίες και προκλήσεις, για να χτίσετε το μέλλον σας όπως εσείς το έχετε ονειρευτεί.

Όσοι σήμερα δεν πετύχατε τους στόχους, η σημερινή ημέρα είναι μία αφορμή για να επανεξετάσετε τις επιλογές σας να προσπαθήσετε ξανά και να διαλέξετε το δρόμο που σας ταιριάζει. Είναι η αρχή μίας νέας πορείας, που με όρεξη και προσήλωση θα τα καταφέρετε.
Συγχαρητήρια αξίζουν και στους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές σας, που ήταν δίπλα σας ακούραστα και θα συνεχίζουν να είναι στον αγώνα σας για μάθηση.
Από την πλευρά μας, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα να εξασφαλίσουμε και να παρέχουμε σε μαθητές και εκπαιδευτικούς καλές και ποιοτικές υποδομές, ίσες ευκαιρίες για όλα τα παιδιά, για ένα καλύτερο μέλλον, αυτό που σας αξίζει.” Εύχομαι καλή πρόοδο και κάθε επιτυχία στις σπουδές σας

Μήνυμα Δημάρχου Ζηρού κ. Νικόλαου Καλαντζή για τα αποτελέσματα 
Με αφορμή την ανακοίνωση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων των βάσεων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση οφείλουμε να συγχαρούμε όλες και όλους τους επιτυχόντες και ιδιαίτερα όσες και όσους προέρχονται από τον Δήμο μας, που για μία ακόμη χρονιά, και παρά τις πρωτόγνωρες υγειονομικές και κοινωνικές συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία, διατήρησε πολύ ψηλά τον πήχη των επιτυχιών. Τους ευχόμαστε μία δημιουργική πορεία στο νέο επίπεδο εκπαίδευσης το οποίο αποτελεί τον πρώτο σημαντικό σταθμό στην πορεία της ζωής τους. Η μεθοδικότητα που επέδειξαν στο διάβασμα, η εργατικότητα και ο ζήλος, μας κάνουν όλους υπερήφανους.

Τους γονείς και κηδεμόνες τους που με αγωνία και θυσίες στάθηκαν στο πλευρό τους στις δύσκολες ημέρες που διανύουμε, τους συγχαίρουμε και τους ευχόμαστε καλή δύναμη. Συγχαρητήρια αξίζουν και στους εκπαιδευτικούς που με την κατάλληλη διδασκαλία συνέδραμαν αποφασιστικά στην επιτυχή ολοκλήρωση της προσπάθειας των μαθητών.
Όσα παιδιά δεν κατάφεραν να εισαχθούν σε κάποια Σχολή ας γνωρίζουν ότι θα υπάρξουν νέες ευκαιρίες τις οποίες ωστόσο θα πρέπει να διεκδικήσουν με θέληση, πίστη και αποφασιστικότητα.

Με την ευκαιρία θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι: Η νέα γενιά η οποία αποτελεί το μέλλον και την ελπίδα αυτού του τόπου, αποδεικνύει καθημερινά ότι μπορεί να κατακτήσει πολύ υψηλές κορυφές. Η Πολιτεία έχει χρέος ν’ αναλάβει συγκεκριμένες καινοτόμες πρωτοβουλίες και να στηρίξει έμπρακτα στην πραγμάτωση των ονείρων των νέων μας. Ως δημοτική αρχή θα είμαστε διαρκώς στο πλευρό τους καθώς θεωρούμε επιτακτική την ανάγκη διαμόρφωσης κατάλληλων συνθηκών που θα βοηθήσουν τους νέους μας να μείνουν και να προκόψουν στη χώρα και τον τόπο μας. Φτάνει πια η ‘αιμορραγία’ προς το εξωτερικό. Οι οικογένειες των μαθητών, η τοπική κοινωνία και η χώρα μας έχουν ανάγκη την παραμονή και ανέλιξη των νέων. Καλή πρόοδο & καλή σταδιοδρομία σε όλες και όλους!

Μήνυμα Δήμαρχου Ηγουμενίτσας κ. Ιωάννη Λώλου
Φέτος, η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων, μας ευαισθητοποιεί περισσότερο από ποτέ, διότι τα παιδιά μας κάτω από πρωτόγνωρες συνθήκες, κλήθηκαν να δώσουν μια σκληρή και απαιτητική μάχη.
Στους επιτυχόντες μαθητές και μαθήτριες εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια, με την ευχή για καλές σπουδές με όραμα την εξέλιξη και προκοπή του τόπου μας.
Στους αποφοίτους που δεν είχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα, εύχομαι να δουν τη στιγμή αυτή ως πρόκληση για τον επόμενο στόχο τους, αξιοποιώντας τα προσόντα και τις ικανότητές τους, σε όποιον τομέα επιλέξουν να δραστηριοποιηθούν.

Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειες των μαθητών, καθώς εν μέσω πανδημίας στήριξαν πολύπλευρα αυτή τη δύσκολη διαδρομή.
Ο νέος αγώνας όλων σας, εύχομαι να είναι δημιουργικός και να στεφθεί με επιτυχία. Πάνω απ’ όλα όμως να έχετε το πολύτιμο αγαθό της υγείας και τη δύναμη να αγωνίζεστε και να μοιράζεστε τους καρπούς μιας κοινωνίας κι ενός κόσμου ανθρωπιάς, ειρήνης και δημοκρατίας.
Καλή αρχή σε όλους!