Κακούργημα το αδίκημα βασανισμού των ζώων

Στη μετατροπή του αδικήματος βασανισμού των ζώων σε κακούργημα προχωρά ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Μ. Βορίδης, στο πλαίσιο της εντατικής προσπάθειας που καταβάλλεται για τη διασφάλιση της προστασίας και ευζωίας των ζώων και με αφορμή τα αυξανόμενα κρούσματα βάναυσης κακοποίησης ζώων που παρατηρήθηκαν το τελευταίο χρονικό διάστημα σε διαφορετικές περιοχές της χώρας.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έρχεται σε συνέχεια των εξαγγελιών του για περαιτέρω αυστηροποίηση του υπάρχοντος νομικού πλαισίου με σκοπό να καταστεί αποτελεσματικότερη η δίωξη και τιμωρία των βασανιστών ζώων.
Ο κ. Βορίδης υπογραμμίζει ότι περιστατικά βίας εις βάρος των ζώων δεν έχουν θέση σε ένα ευνοούμενο κράτος και συνιστούν βαριά προσβολή τόσο σε βάρος της πολιτείας όσο και της ελληνικής κοινωνίας, επισημαίνοντας παράλληλα ότι είναι επιτακτική η ανάγκη αυστηροποίησης των ποινών με στόχο την εξάλειψη τέτοιου είδους απαράδεκτων φαινομένων.

Πτώση της κίνησης στα συνεργεία αυτοκινήτων
Πτώση παρατηρείται στη κίνηση των συνεργείων αυτοκινήτων, μετά την μακρά διάρκεια του κορωνοϊού και των επιπτώσεων από αυτόν στην οικονομική ζωή.
Η πτώση της κίνησης στα καταστήματά τους για τους περιοδικούς ελέγχους των αυτοκινήτων να έχει φτάσει το 70%, όπως λένε οι ιδιοκτήτες συνεργείων Ι.Χ και στην περιοχή των Ιωαννίνων, βρίσκονται αντιμέτωποι με μία οικονομική καταστροφή, πολύ χειρότερη από αυτήν στα πρώτα χρόνια της οικονομικής κρίσης.

Από τον Σεπτέμβριο η πτώση της κίνησης στα συνεργεία γίνεται αισθητή καθημερινά, ολοένα και περισσότερο και σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου Μηχανοτεχνιτών Φανοβαφών και Συναφών Επαγγελμάτων «Αρχιμήδης», Χρήστο Μπάη, η θηλιά που σφίγγει πλέον τους επαγγελματίες του κλάδου, είναι άνευ προηγουμένου.

Εκτός από την μείωση της κίνησης στα συνεργεία το στοιχείο που επίσης είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό, έχει να κάνει με την κατάσταση στην οποία διαπιστώνουν οι τεχνίτες, ότι βρίσκονται πολλά αυτοκίνητα. Ενώ τα προηγούμενα χρόνια, είχε επέλθει μία αξιοσημείωτη ισορροπία μετά τα πρώτα χρόνια της κρίσης, πλέον όλο και περισσότεροι είναι εκείνοι που σχεδόν εγκαταλείπουν τα αυτοκίνητά τους, τουλάχιστον για το περιοδικό σέρβις ή ακόμη και για την αντικατάσταση των ελαστικών.