Χρήστος Γκόκας: η Κυβέρνηση συνεχίζει με πολλά αντιφατικά μηνύματα στην αντιμετώπιση της πανδημίας

Ο Βουλευτής της ΚΟ του Κινήματος Αλλαγής , κ. Χρήστος Γκόκας, στην Ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη συζήτηση του Νομοσχεδίου του Υπουργείου Υγείας για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας, τόνισε ότι η Κυβέρνηση συνεχίζει με πολλά αντιφατικά μηνύματα, που αφορούν στα μέτρα και την εφαρμογή τους, αλλά και στην αξιοποίηση των επιστημονικών προτάσεων και ερευνών, όπως συνέβη με την περίπτωση των rapid tests για εμβολιασμένους, αφού κυρίως έχει σε προτεραιότητα την επικοινωνιακή της εικόνα.

Ειδικότερα σημείωσε ότι η Κυβέρνηση, αρνείται να αποδεχτεί τις προτάσεις του Κινήματος Αλλαγής, για την ενδυνάμωση του ΕΣΥ, την οργάνωση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, την σοβαρή ενημέρωση για τους εμβολιασμούς, τα μέτρα αλλά και την τήρηση των μέτρων που λαμβάνονται, ώστε να μην υπάρξουν ακραίες καταστάσεις που στραγγαλίζουν οικονομικές δραστηριότητες, όπως για παράδειγμα το λιανεμπόριο και η εστίαση. Επίσης, υπογράμμισε ότι αγνοεί και τις προτάσεις για το συνωστισμό, τόσο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, που εξακολουθεί να αποτελεί εστία διασποράς, όσο και στις μικρές σχολικές τάξεις με 27 και 28 μαθητές.
Ιδιαίτερα υπογράμμισε το ζήτημα της Αναφοράς την οποία κατέθεσε προς τον Υπουργό Υγείας κ. Αθ. Πλεύρη, σχετικά με την δραματική κατάσταση και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στη λειτουργία του Γενικό Νοσοκομείο Άρτας, αλλά και οι υπόλοιπες υγειονομικές δομές της ΠΕ Άρτας, και χαρακτηριστικά τόνισε «…Κύριε Υπουργέ, το Εθνικό Σύστημα Υγείας υποφέρει. Σήμερα κατέθεσα αναφορά με τη δραματική κατάσταση στο Νοσοκομείο Άρτας όπως περιγράφεται από τους εργαζόμενους που έχουν εξαντλήσει κάθε όριο αντοχής τους. Σας παρακαλώ να τη δείτε και να ενεργήσετε άμεσα..»

Αναφέρθηκε επίσης σε επιμέρους και σοβαρά ζητήματα του Τομέα των Υποδομών και Μεταφορών , όπως για το θέμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και την παράταση της Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών Υποχρέωσης Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ), κατά 2 μήνες, σε μια 5ετή συμφωνία (από 17-12-2015) για την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών, με κόστος 50 εκατ./ έτος, σημειώνοντας ότι μετά από το ΣΥΡΙΖΑ που ξεπούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με 45 εκατ ευρώ, συνεχίζεται η ευνοϊκή μεταχείριση και από την Κυβέρνηση της ΝΔ, που προχωρά σε νέα συμφωνία, με 15ετή διάρκεια και συνολικό κόστος 750 εκατ ευρώ, και η οποία αναμένεται στη Βουλή για να διαπιστωθούν τα στοιχεία του κόστους, για το Δημόσιο, και οι δεσμεύσεις για επενδύσεις από την εταιρεία που μέχρι σήμερα δεν τηρούνται.