Εναρκτήρια διά ζώσης συνάντηση του έργου ERASMUS+ KA3

Η πρώτη διά ζώσης συνάντηση (kick-off meeting) του έργου Erasmus+ KA3 “ThrivingSchools: A Systemic, Whole School Approach to Mental Health and Well-Βeing” πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στις 12 και 13 Μαΐου 2025 στη Λευκωσία της Κύπρου. Το έργο τελεί υπό τη διαχείριση του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (European Education and Culture Executive Agency – EACEA), που εδρεύει στις Βρυξέλλες και εντάσσεται στις κεντρικές ευρωπαϊκές δράσεις που συμβάλλουν σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης στην εφαρμογή πολιτικών και μεταρρυθμίσεων στους τομείς της Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, της Νεολαίας και του Αθλητισμού.

Πρόκειται για μία σύμπραξη μεταξύ οκτώ (08) οργανισμών από την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ιταλία και τη Ρουμανία, στην οποία συμμετέχουν ως Συντονιστικός φορέας η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Δ.Ε) Ηπείρου και ως εταίροι: 1) το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας, 2) το Ινστιτούτο Ανάπτυξης “Νεόφυτος Χαραλάμπους” από την Κύπρο, 3) το Κέντρο Προώθησης της Έρευνας και της Ανάπτυξης στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία “CARDET” από την Κύπρο, 4) το Εθνικό Πολυτεχνικό Πανεπιστήμιο Επιστήμης και Τεχνολογίας Βουκουρεστίου Ρουμανίας “CUPIT”, 5) η Διεύθυνση Εκπαίδευσης Arges County στη Ρουμανία (ISJ ARGEȘ), 6) το Πανεπιστήμιο του Μιλάνο (UNIMIB) από την Ιταλία και 7) η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Το έργο διάρκειας τριών (03) ετών στοχεύει στην προώθηση της ευημερίας και ψυχικής υγείας/ανθεκτικότητας στην εκπαιδευτική κοινότητα και του θετικού σχολικού κλίματος, μέσω επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε καινοτόμες πρακτικές με στόχο την προώθηση ενός περισσότερο αειφόρου και υποστηρικτικού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.

Στην εναρκτήρια συνάντηση οι εταίροι είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν αναλυτικά τις επιμέρους δράσεις του έργου, οι οποίες αφορούν στην παραγωγή κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού και στον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής παρέμβασης που θα πραγματοποιηθεί σε περισσότερα από 40 σχολεία, εμπλέκοντας τουλάχιστον 2.000 μαθητές, 400 εκπαιδευτικούς και 500 γονείς. Οι εταίροι συζήτησαν και αποφάσισαν από κοινού τα βήματα που θα ακολουθήσουν για την επιτυχή υλοποίηση του έργου, καθώς και την επίτευξη βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων.