Κάλεσμα από τον Σύλλογο Εργαζομένων του ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΡΤΑΣ Για να έχει ΜΕΛΛΟΝ η Δημόσια Υγεία
24 ΩΡΗ Πανυγειονομική Απεργία την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου
Συγκέντρωση στις 10:00 στην πύλη του Γ. Ν. Α.
Συλλαλητήριο στις 19:00 στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
«Για να έχει μέλλον η Δημόσια Υγεία πρέπει να αντιμετωπιστούν οι χρόνιες…