Δήμος Αρταίων: Παραδόθηκε το πρώτο 1,5 χιλιόμετρο ποδηλατοδρόμου, ετοιμάζεται και άλλο 1 χιλιόμετρο
Υλοποιείται σχεδιασμός της Διοίκησης του Δήμου Αρταίων για την δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων. Ήδη παραδόθηκε σε χρήση το πρώτο 1,5 χιλιόμετρο, με την παράδοση να συμπίπτει συμβολικά με τις εκδηλώσεις που διοργάνωσε ο Δήμος Αρταίων στα πλαίσια της Εβδομάδας Αστικής Κινητικότητας. Ο ποδηλατόδρομος εγκαινιάστηκε από την δράση που συνδιοργανώθηκε με τον Ποδηλατικό Όμιλο Άρτας, με τον οποίο το τελευταίο διάστημα ο Δήμος έχει αναπτύξει στενή συνεργασία.
Αναφορικά με τον ποδηλατόδρομο, σημειώνεται πως αυτός ενώνει την περιοχή του Τριγώνου με αυτή του Κέντρου και αντίστροφα (διπλής κατεύθυνσης), διαθέτει δε τις προβλεπόμενες εγκρίσεις και άδειες, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα αποδοθεί στους πολίτες ένα ακόμη χιλιόμετρο. Αναμένεται, δε, και η ένταξή του στο ΕΣΠΑ – στα πλαίσια της πολιτιστικής διαδρομής- έτσι, ώστε ο ποδηλατόδρομος αυτός να αποκτήσει σύγχρονη διαμόρφωση και να αφαιρεθούν τα πλαστικά κολωνάκια.
Εκτός από τον συγκεκριμένο ποδηλατόδρομο των 2,5 χιλιομέτρων, στα σχέδια του Δήμου Αρταίων είναι και η δημιουργία δύο (2) ακόμη ποδηλατοδρόμων:
• ένας στο παραποτάμιο πάρκο,
• και ένας από το υπεραστικό ΚΤΕΛ προς την Πλατεία Ζέρβα, κατά μήκος της Περιφερειακής Οδού και θα καταλήγει στην περιοχή του Αγ. Νικολάου.
«Πρόκειται για μια φιλόδοξη προσπάθεια του Δήμου, που μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους γιατί τα πρώτα δείγματα που έχουμε από τους δημότες μας είναι πολύ ενθαρρυντικά. Το δίκτυο είναι απολύτως λειτουργικό και ασφαλές και σ’ αυτό αξίζουν συγχαρητήρια στα στελέχη του Δήμου, τα τεχνικά συνεργεία και τους υπαλλήλους Καθαριότητας και Πρασίνου για τις εργασίες που προσφέρουν. Από την πλευρά μας, κάνουμε ότι μπορούμε για να προσφέρουμε υποδομές που αλλάζουν την κουλτούρα μιας πόλης, στην κατεύθυνση μιας σύγχρονης και βιώσιμης πόλης. Εύχομαι οι συμπολίτες μας να αγκαλιάσουν αυτές τις πρωτοβουλίες», ήταν η δήλωση του Δημάρχου Χρήστου Τσιρογιάννη.
Οι πρώτες αντιδράσεις
Σχετικά με το θέμα αυτό του ποδηλατοδρόμου, υπάρχουν και αντιδράσεις από οδηγούς κυρίως στις γειτονιές όπου περνάει ο προσωρινός ποδηλατόδρομος. Οι αντιδράσεις προς το παρόν –όπως καταγράφονται από τα τηλεφωνήματα στην ΗΧΩ- εδράζονται στο γεγονός ότι οι ποδηλατόδρομοι εντός των πόλεων είναι χρήσιμοι και λειτουργικοί σε επίπεδες περιοχές και όχι σε επικλινείς δρόμους όπου βρίσκεται πάνω από το 70% των κατοίκων της πόλης.
Εδράζονται επίσης πως ο συγκεκριμένος ποδηλατόδρομος εντός της πόλεως, αφαιρεί πολύτιμο χώρο για το παρκάρισμα των αυτοκινήτων, ενώ θα δυσκολεύει και την κυκλοφορία, ειδικά όταν στον ποδηλατόδρομο μπορεί να κινούνται μικρά παιδιά και έφηβοι, που δεν θα ελέγχονται από κανένα.