Τα «βρόντηξε» ο Διευθυντής του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Άρτας

Παραιτήθηκε εξαιτίας ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς

Χρήστος Γεώργος: «Γιατί, η Άρτα για άλλη μια φορά είναι ο φτωχός συγγενής της Ηπείρου;»

Με ευχαριστίες προς γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς-συναδέλφους και τη Δημοτική αρχή του Δήμου Αρταίων, ο Διευθυντής του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Άρτας Χρήστος Γεώργος, παραιτήθηκε από τη θέση του Διευθυντή, δείχνοντας πως υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν είναι κολλημένοι σε καρέκλες, αλλά που κυρίως ενδιαφέρονται για το επίπεδο της εκπαίδευσης και την πρόοδο των μαθητών.

«Οι υποσχέσεις για ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση και ότι η εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι στην πρώτη γραμμή της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, αποδεικνύονται λόγια χωρίς περιεχόμενο αλλά είναι μόνο για ακούγονται εύηχα στα αυτιά των πολιτών και να γράφονται με μεγάλους τίτλους στα ΜΜΕ. Πώς είναι δυνατό να έχουμε ίσες ευκαιρίες για όλα τα παιδιά όταν τα ειδικά σχολεία και οι δομές της ειδικής αγωγής υπολειτουργούν λόγω ελλείψεων προσωπικού;» τονίζει ο κ. Γεώργος στην επιστολή παραίτησής του, για να επισημάνει: «Επειδή, δεν θέλω να παίζω το ρόλο του απολογητή των ευθυνών άλλων, το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Άρτας να θεωρείται ένας από τους φτωχούς συγγενείς της Ηπείρου, να είμαι ο παρατηρητής των εξελίξεων που άλλοι αποφασίζουν χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τις ανάγκες των σχολείων, οδηγώντας στην απαξίωση τις ΣΜΕΑΕ και λόγοι προσωπικής αξιοπρέπειας με υποχρεώνουν να υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του Διευθυντή»!

Η αίτηση παραίτησης του Γεώργου Χρήστου εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων, Διευθυντή του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Άρτας, προς το Ανώτερο Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε.) Ηπείρου αναφέρει τα εξής:
«Στην εποχή μας που όλα αλλάζουν και μεταβάλλονται με γρήγορους ρυθμούς, τα μόνα που μένουν σταθερά και αμετάβλητα είναι οι δηλώσεις των εκάστοτε κυβερνώντων ότι η παιδεία είναι η πρώτη εθνική προτεραιότητα και οι χιλιάδες ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ και ΕΒΠ στα σχολεία Γενικής και ιδίως Ειδικής Αγωγής.
Κάτι, βέβαια, που δεν θα μπορούσε να λείψει και από το τρέχον σχολικό έτος.
Οι υποσχέσεις για ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση και ότι η εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι στην πρώτη γραμμή της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, αποδεικνύονται λόγια χωρίς περιεχόμενο αλλά είναι μόνο για ακούγονται εύηχα στα αυτιά των πολιτών και να γράφονται με μεγάλους τίτλους στα ΜΜΕ.

Γιατί, αν ήταν διαφορετικά, τότε θα έπρεπε με την έναρξη του σχολικού έτους να καλύπτονται άμεσα οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ και ΕΒΠ των σχολικών μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Πώς είναι δυνατό να έχουμε ίσες ευκαιρίες για όλα τα παιδιά όταν τα ειδικά σχολεία και οι δομές της ειδικής αγωγής υπολειτουργούν λόγω ελλείψεων προσωπικού;
Ελλείψεις που οδηγούν τους γονείς να στρέφονται σε ιδιώτες για την παροχή συγκεκριμένων προγραμμάτων εκπαίδευσης.
Μου είναι αδιανόητο να καταλάβω, πώς αφού αυξάνουν οι απαιτήσεις για ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ να δίνονται λιγότερες πιστώσεις για την κάλυψή τους;
Γιατί, η Άρτα για άλλη μια φορά είναι ο φτωχός συγγενής της Ηπείρου σε πιστώσεις για ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Άλλωστε ποιος είναι ο ρόλος του Διευθυντή; Μήπως θεωρείται από κάποιους ότι ο ρόλος του είναι να απολογείται για τις αδυναμίες της πολιτείας να παρέχει την απαιτούμενη εκπαίδευση στους μαθητές με ειδικές ικανότητες; Αντίθετα θεωρώ ότι ο ρόλος του Διευθυντή είναι να διευθύνει το Σχολείο και τους εκπαιδευτικούς, να οραματίζεται, να δημιουργεί τις κατάλληλες εκπαιδευτικές συνθήκες, να συνεργάζεται, να προσπαθεί να διευρύνει τους ορίζοντες, να διαλέγεται.
Επειδή, δεν θέλω να παίζω το ρόλο του απολογητή των ευθυνών άλλων, το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Άρτας να θεωρείται ένας από τους φτωχούς συγγενείς της Ηπείρου, να είμαι ο παρατηρητής των εξελίξεων που άλλοι αποφασίζουν χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τις ανάγκες των σχολείων, οδηγώντας στην απαξίωση τις ΣΜΕΑΕ και λόγοι προσωπικής αξιοπρέπειας με υποχρεώνουν να υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του Διευθυντή του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Άρτας και σας παρακαλώ να την κάνετε άμεσα αποδεκτή.

Τέλος, με την παραίτησή μου από τη θέση του Διευθυντή, θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς:
1. Τον Δήμαρχο Αρταίων κ. Τσιρογιάννη Χρήστο, τον πρώην Δήμαρχο Αρταίων κ. Παπαλέξη Ιωάννη και όλους όσους συνέβαλαν για να ξεκινήσει η κατασκευή του 1ου Ειδικού Δημοτικού και 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Άρτας στο Γλυκόριζο Άρτας.
2. Όσους φορείς, συλλόγους, επαγγελματίες και πολίτες της Άρτας μας στάθηκαν αρωγοί στο έργο μας.
3. Τους γονείς των μαθητών/τριών για την άψογη συνεργασία που είχαμε όλα τα χρόνια που είμαι Διευθυντής στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Άρτας.
4. Τους Διευθυντές/τριες και το εκπαιδευτικό προσωπικό του 8ου Δημοτικού Σχολείου και του Δημοτικού Σχολείου Ελεούσας για την συνεργασία και τη φιλοξενία του Σχολείου μας.

5. Τους Διευθυντές/ντριες, Προϊσταμένους/νες και εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των σχολείων και νηπιαγωγείων του νομού μας και ιδιαίτερα των σχολείων και νηπιαγωγείων που συνεργαστήκαμε.
6. Τον Διευθυντή Π.Ε. Άρτας κ. Γκόρο Λεωνίδα και το προσωπικό της Διεύθυνσης Π.Ε. Άρτας για την άριστη συνεργασία που είχαμε.
7. Όλους τους εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ και ΕΒΠ που υπηρέτησαν στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Άρτας, κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως Διευθυντής του Σχολείου, για την άριστη συνεργασία που είχαμε”.

*Την παραίτησή του Χρήστου Γεώργου, σχολίασε σε ανάρτησή του στο facebook, ο Δημήτρης Μπράτης όπου έγραψε σχετικά:
“ΜΙΑ ΗΧΗΡΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΝΤΗ ΤΟΥ 1ου ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΡΤΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Παραιτήθηκε ,τελικά, ο Δντής του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Άρτας, Χρήστος Γεώργος από τη θέση ,αφού παρά τις εκκλήσεις και τις προσπάθειες που έκανε δεν καλύφθηκαν τα κενά στο σχολείο του ούτε σε εκπκούς,ούτε σε ΕΒΠ ,ούτε σε ΕΕΠ.Κατά τα άλλα η ειδική αγωγή έχει προτεραιότητα.
Στην εποχή μας ,ευτυχώς υπάρχουν ακόμα άνθρωποι με ήθος ,αρχές και αξίες ! Συγχαρητήρια Χρήστο για τη στάση σου.
Ελπίζω η γενναία σου πράξη να ταρακουνήσει τους αρμόδιους και να καλύψουν άμεσα τα κενά στο σχολείο!».