Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου
Νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών εξ ’αποστάσεως
Η Τράπεζα Ηπείρου στo πλαίσιο της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού της και με γνώμονα πάντα την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της, ανακοινώνει τη νέα υπηρεσία απομακρυσμένης βοήθειας και επικοινωνίας «Ραντεβού εξ αποστάσεως».
Πλέον, οι πελάτες της Τράπεζας, ιδιώτες και επιχειρήσεις, μπορούν πολύ εύκολα και γρήγορα, μέσω του cs.epirusbank.com να προγραμματίσουν τηλεφωνική ή βίντεο επικοινωνία (videoconference), σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, με έναν εκπρόσωπο της Τράπεζας ή ακόμα και την επίσκεψή τους σε κατάστημα που τους εξυπηρετεί.
Χρησιμοποιώντας τη νέα υπηρεσία, οι πελάτες μηδενίζουν τις περιττές μετακινήσεις πραγματοποιώντας εξ αποστάσεως τις εργασίες για τις οποίες δεν απαιτείται η φυσική τους παρουσία και εξοικονομούν χρόνο τόσο από τη μετακίνησή τoυς από και προς το κατάστημά αλλά και την παραμονή τους σε αυτό. Επιπρόσθετα, η υπηρεσία έρχεται να εξυπηρετήσει κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών όπου δεν υπάρχει τραπεζικό κατάστημα ή η πρόσβασή τους καθίσταται δύσκολη λόγω των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας.
Για τη χρήση της υπηρεσίας, οι πελάτες θα πρέπει να συμπληρώσουν στο cs.epirusbank.com τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που έχουν δηλώσει στην Τράπεζα, για να παραλάβουν άμεσα ένα μοναδικό κωδικό ώστε να γίνει η ταυτοποίησή των στοιχείων τους και να μπορέσουν να εισέλθουν στην πλατφόρμα.
Στη συνέχεια, δεν έχουν παρά να συμπληρώσουν τα παρακάτω πεδία:
•Την υπηρεσία ενδιαφέροντος (Χορηγήσεις, Καταθέσεις κλπ)
•Τον τρόπο εξυπηρέτησης (Τηλεφωνικώς, Video conference ή Επίσκεψη σε κατάστημα)
•Το κατάστημα εξυπηρέτησης
•Την ημερομηνία και ώρα διαθεσιμότητας για επικοινωνία ή συνάντηση (το σύστημα εμφανίζει τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες)
•Περίληψη του θέματος ενδιαφέροντος
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, οι πελάτες θα λάβουν στο email τους γραπτή επιβεβαίωση με την αποδοχή του αιτήματος.
Η Τράπεζα Ηπείρου ακολουθεί τις επιταγές που επιτάσσει η σύγχρονη εποχή και προσαρμόζεται στη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί λόγω της πανδημίας του covid-19 που έχει ήδη θέσει νέους όρους στις συναλλαγές με τους πελάτες. Παράλληλα, διατηρεί το στοιχείο της αμεσότητας στην επαφή της μαζί τους και ανταποκρίνεται και εξ αποστάσεως στις ανάγκες τους με ευελιξία, καθοδηγώντας τους και προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις προσαρμοσμένες στις δίκες τους ιδιαιτερότητες.