Ψήφο εμπιστοσύνης δίνουν οι πολίτες στη ΔΥΠΑ Σχεδόν 8 στους 10 την αξιολογούν θετικά

Με στόχο τη διαρκή βελτίωση των δράσεων και υπηρεσιών της για τις επιχειρήσεις και το ανθρώπινο δυναμικό της χώρας, η ΔΥΠΑ προχώρησε σε μεγάλη πανελλαδική έρευνα κοινού, η οποία κατέγραψε υψηλά ποσοστά ικανοποίησης και θετικής αξιολόγησης, καθώς σχεδόν 8 στους 10 που είχαν επαφή – επικοινωνία με τη ΔΥΠΑ το τελευταίο 6μηνο την αξιολόγησαν συνολικά σίγουρα ή μάλλον θετικά.

Συνολικά, αναδεικνύονται ως θετικές οι κύριες πρωτοβουλίες και μεταρρυθμίσεις των τελευταίων ετών για την καταπολέμηση της ανεργίας, όπως τα προγράμματα απασχόλησης, οι δράσεις αναβάθμισης και απόκτησης δεξιοτήτων, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι «Ημέρες Καριέρας», ενώ ιδιαίτερα υψηλό είναι το ποσοστό (78%) που απάντησε ότι γνωρίζει την μετονομασία του ΟΑΕΔ σε ΔΥΠΑ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 15-22 Ιουλίου 2024 από την Pulse, σε δείγμα 1.417 ατόμων από όλη την Ελλάδα, οι πολίτες που γνωρίζουν ή / και έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της ΔΥΠΑ δήλωσαν τα εξής:
•78% αξιολογεί θετικά τη ΔΥΠΑ συνολικά (όσοι είχαν επαφή-επικοινωνία το τελευταίο 6μηνο)

•77% αξιολογεί θετικά τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πολιτών

•75% αξιολογεί θετικά την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πολιτών

•72% αξιολογεί ως χρήσιμες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τις ψηφιακές εφαρμογές για την εξυπηρέτηση των πολιτών

•66% όσων δήλωσαν άνεργοι είτε έχουν ακούσει είτε γνωρίζουν πολύ καλά τις «Ημέρες Καριέρας»

•64% αξιολογεί ως σημαντικές τις υπηρεσίες και τις παροχές της ΔΥΠΑ στην προσπάθεια αντιμετώπισης της ανεργίας

•64% αξιολογεί ως σημαντικές τις πρωτοβουλίες για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων εργαζομένων και ανέργων

•62% αξιολογεί ως σημαντικά τα προγράμματα απασχόλησης, που επιδοτούν επιχειρήσεις για να προσλάβουν ανέργους

•59% θεωρεί σημαντικό τον ρόλο της ΔΥΠΑ στην ενίσχυση τεχνικών επαγγελμάτων με ελλείψεις στην αγορά εργασίας