
Αιφνιδιαστικές χρεώσεις σε τραπεζικούς λογαριασμούς
Για παράνομη, καταχρηστική και αυθαίρετη πρακτική από την πλευρά των τραπεζών, κυρίως από την Εθνική η οποία την ακολουθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, αφού, όπως υποστηρίζει, στην ουσία προχωρούν σε μονομερή τροποποίηση όρων απλών καταθετικών λογαριασμών πελατών τους, κάνει λόγο στο ethnos.gr η πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών η Ποιότητα της Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), Παναγιώτα Καλαποθαράκου.
Όπως λέει, υπάρχουν πάρα πολλές καταγγελίες προς την καταναλωτική οργάνωση, οι οποίες ανέρχονται σε δεκάδες καθημερινά το τελευταίο διάστημα, σύμφωνα με τις οποίες η Εθνική Τράπεζα στέλνει μηνύματα σε πελάτες της – καταθέτες, με τα οποία τους ζητάει, αν το επιθυμούν, να μετατρέψουν τον καταθετικό λογαριασμό τους σε ένα νέο προνομιακό, με πολλά οφέλη και την εξασφάλιση μειωμένου κόστους σε ορισμένες συναλλαγές τους, όπως διαφημίζει, αλλά και με κόστος 0,80 ευρώ το μήνα.
«Είναι πλέον δεκάδες οι καταγγελίες που δεχόμαστε καθημερινά για το συγκεκριμένο ζήτημα. Τις διερευνήσαμε και διαπιστώσαμε ότι όλες προέρχονται από υπαρκτά πρόσωπα – πελάτες τραπεζών. Επίσης, διαπιστώσαμε ότι η Εθνική Τράπεζα στέλνει μηνύματα προς τους καταναλωτές για μετατροπή των λογαριασμών τους, υποσχόμενη ότι με αυτές δίνονται πολλά προνόμια και οφέλη στους καταναλωτές. Ωστόσο, αυτός ο νέος λογαριασμός προϋποθέτει για τους καταναλωτές μηνιαία χρέωση 0,80 ευρώ, δηλαδή 9,60 ευρώ ετησίως. Εφηύραν μία ακόμα χρέωση, για να συγκεντρώσουν χρήματα από καταθετικούς λογαριασμούς. Αυτό κάνει η Εθνική αλλά αντίστοιχες πρακτικές ακολουθούν κι άλλες τράπεζες», τονίζει στο ethnos.gr η κ. Καλαποθαράκου.