Ένα ακόμη τροχαίο στη στροφή του κάστρου
Αγροτικό Στα κάγκελα!
Ευτυχώς χωρίς νεκρούς αυτή τη φορά
Πανελλαδικός Σύλλογος SOS: Να ξηλωθούν ΑΜΕΣΑ
Ένα ακόμη τροχαίο συνέβη προ ημερών στη στροφή του κάστρου. Ένα αγροτικό βγήκε εκτός πορείας και αφού χτύπησε τα γνωστά από άλλα τροχαία κάγκελα, βρέθηκε στο πεζοδρόμιο, πίσω από αυτά.
Ευτυχώς οι επιβαίνοντες του αυτοκινήτου δεν έπαθαν κάτι σοβαρό, όμως για μια ακόμη φορά, τα κάγκελα βρέθηκαν στο προσκήνιο και στη κριτική καθώς θεωρούνται, επικίνδυνα, αφού 3 συμπολίτες έχουν σκοτωθεί στο ίδιο σημείο.
Παρέμβαση στο θέμα έκανε και ο Πανελλαδικός Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα που με ανακοίνωσή του ζητά να ξηλωθούν ΑΜΕΣΑ τα κάγκελα και να περιοριστεί ΑΜΕΣΑ η ταχύτητα στα 30km/h.
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση του συλλόγου SOS Τροχαία Εγκλήματα «μετά το τροχαίο στο σημείο που έχασε τη ζωή του ο Βαγγέλης Δραγατάκης την ώρα που ο Δήμος συνεχίζει να τοποθετεί σε παράνομα σημεία επικίνδυνα κάγκελα. Τα κάγκελα δεν συγκρατούν το όχημα, δεν παρασύρονται απ αυτό αλλά αναστρέφονται και δημιουργούν ένα δολοφονικό μηχανισμό που μπορεί να διαπεράσει οχήματα και ανθρώπους».
Χαρακτηριστικές είναι και οι φωτογραφίες από το προχθεσινό τροχαίο.
Αρτα: Περιμένοντας το επόμενο θύμα…
Στην ανακοίνωσή του ο Πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα αναφέρει μεταξύ άλλων: «Πέρασαν σχεδόν δυο χρόνια από την μέρα που έφυγε από κοντά μας ο Ευάγγελος Δραγατάκης, από τα φονικά κάγκελα της περιφερειακής οδού της Άρτας. Βέβαια πριν από αυτόν προηγηθήκαν και άλλα θύματα που απεβίωσαν με ανάλογο, τραγικό τρόπο. Το πρώτο είναι ο Λεωνίδας Τσανός ο οποίος βρήκε ακαριαίο θάνατο ύστερα από πρόσκρουση στα φονικά κάγκελα, που καρφώθηκαν στην καρδιά του. Έπειτα, ακολούθησε ο Αποστόλης ο Σπηλιάς ο οποίος έφυγε από αυτή την ζωή με αποκεφαλισμό που υπέστη από τα κάγκελα λαιμητόμους.
Χρόνια μετά, ήρθε και η σειρά του αγαπημένου μας σε όλους Βαγγέλη. Ξημερώματα της 13ης Σεπτεμβρίου του 2020 έπεσε πάνω στα κάγκελα στην στροφή του κάστρου τα οποία τον κατακρεούργησαν στην κυριολεξία…
Όλα τα παραπάνω περιστατικά αποτελούν απόδειξη πως αυτά τα κάγκελα είναι άκρως θανατηφόρα και βάρβαρα και πως μόνο προστασία σε ανθρώπους δεν προσφέρουν…» (…) Μετά το θάνατο του Βαγγέλη έγιναν ενέργειες για την αποξήλωση αυτών των φονικών κάγκελων, ‘’τα κάγκελα ακόντια’’ όπως χαρακτηρίστηκαν από τους ειδικούς επιστήμονες και ακατάλληλα για το οδόστρωμα. Από την πλευρά των υπευθύνων, αποφάνθηκε ότι είναι σύννομα, καθώς υπάρχει ΄΄μελέτη΄΄, που υπογράφεται από επιστήμονες ειδικούς και του αντικειμένου, οι οποίοι παρόλη την ειδίκευσή τους υπογράφουν και εγκρίνουν την τοποθέτηση κάγκελων απλού τύπου και όχι εγκεκριμένου. Ούτως ή άλλως ισχυρίζονται πως τοποθετήθηκαν για την ασφάλεια των πεζών. Πόσες πιθανότητες αλήθεια, θα είχε ένας πεζός να επιβιώσει από κάποιο «ατύχημα», από τη στιγμή που τρεις οδηγοί έχουν θανατωθεί με τόσο βίαιο τρόπο; Παρόλα ταύτα εκ του αποτελέσματος ‘’πρέπει να αντικατασταθούν’’ αποφάνθηκαν σε έκτακτη δημοτική συνεδρίαση και θα γίνει μελέτη κανονική. Αλήθεια, αν μεριμνούσαν λίγο παραπάνω, άραγε τι θα γινόταν; Θα ζούσε ο Βαγγέλης σήμερα και θα υλοποιούσε τα όνειρα του. Με ποιόν τρόπο η πολιτεία τον προστάτεψε;».
Τέλος σε ΥΓ. της ανακοίνωσης αναφέρονται: «είχαμε ολοκληρώσει αυτή την ανακοίνωση στις 12/8 όταν στο σημείο που έχασε τη ζωή του ο Βαγγέλης Δραγατάκης ακόμα ένας οδηγός αυτοκινήτου (για άγνωστους σε μας λόγους)έπεσε πάνω στα ”περιβόητα” κάγκελα. Αυτή τη φορά το αυτοκίνητο ήταν αρκετά ψηλό και ισχυρό ώστε να μη διαπεραστεί από τα κάγκελα.
Ωστόσο η φωτογραφίες με το αυτοκίνητο νάχει περάσει πάνω απ όλο το πεζοδρόμιο είναι αποκαλυπτικές και κατεδαφίζουν και τα σενάρια τα οποία κατα καιρούς ο Δήμος Αρταίων χρησιμοποιεί σαν λόγο για να τοποθετεί αυτά τα εκτός προδιαγραφών, σε παράνομο σημείο, επικίνδυνα ψευτοκάγκελα.
α) είναι προφανές πως δεν παρέχουν την παραμικρή προστασία (αποτροπή) σε οδηγούς οχημάτων. Ακριβώς το αντίθετο.
β) εξ ίσου προφανές είναι ότι δεν παρέχουν καμία προστασία σε πεζούς που θα διέρχονται πιθανά απο το πεζοδρόμιο τη στιγμή του συμβάντος. Η ύπαρξη τους είναι παραπλανητική για τους πεζούς.
Μέχρι να τελειώσει και να εφαρμοστεί η πολύπαθη κυκλοφοριακή μελέτη, άμεσα μέτρα απαιτούνται για να μη χαθεί κι άλλη ανθρώπινη ζωή. Να ξηλωθούν ΑΜΕΣΑ τα κάγκελα. Να περιοριστεί ΑΜΕΣΑ η ταχύτητα στα 30km/h».