Ο Βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής, κ. Χρήστος Γκόκας, μαζί με τους συναδέλφους του Βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής, κ. Ιλχάν Αχμέτ, κ. Μιχάλη Κατρίνη και κ. Βασίλη Κεγκέρογλου, κατέθεσαν ερώτηση προς τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σχετικά με την προστασία των καταναλωτών από τις χρεώσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.
Αρχικά αναφέρουν ότι με την πάροδο των χρόνων, η χρήση των κινητών τηλεφώνων αυξάνεται, καθώς δεν περιορίζεται μόνο στην επικοινωνία, αλλά έχει επεκταθεί και σε άλλες χρήσεις όπως την εργασία, την ενημέρωση και τη ψυχαγωγία. Παράλληλα οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας καθημερινά προτείνουν στους καταναλωτές προγράμματα και υπηρεσίες που τις περισσότερες φορές έχουν ως κατάληξη να πληρώνουν λογαριασμούς ιδιαίτερα αυξημένους, σε σχέση με τη χρέωση του παγίου.
Επιπρόσθετα τονίζουν ότι, σύμφωνα και με αρκετές καταγγελίες πολιτών, οι συγκεκριμένες εταιρείες ενημερώνουν, με γραπτό μήνυμα, τους καταναλωτές όταν φθάσουν στο 80% της χρήσης της παρεχόμενης υπηρεσίας που προβλέπει το συμβόλαιο, αλλά ουδέποτε όταν εξαντλείται στο 100%.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμά ο καταναλωτής να συνεχίζει τη χρήση, μη γνωρίζοντας ότι η υπηρεσία που καλύπτεται από το πάγιο έχει ολοκληρωθεί και έτσι να χρεώνεται επιπλέον με πολύ πιο υψηλή τιμολόγηση.
Επίσης σημειώνουν ότι ακόμα και αυτή τη περίοδο, της πανδημίας, που έχουμε εκμηδενίσει τις άμεσες διαπροσωπικές μας σχέσεις και η χρήση του κινητού έχει αυξηθεί κατακόρυφα για κάθε μορφή τηλε-εργασίας, εκπαίδευσης, διασκέψεων κ.λπ., πολλοί συμπολίτες μας έρχονται αντιμέτωποι με αρκετά υψηλούς λογαριασμούς που πρέπει να αποπληρώσουν.
Τέλος οι Βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής ρωτούν τον αρμόδιο Υπουργό εάν σκοπεύει να υποχρεώσει τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να ενημερώνουν τους καταναλωτές όταν εξαντλείται κάποια υπηρεσία στο 100%, αλλά και για τις επιπλέον χρώσεις που θα ακολουθήσουν, καθώς επίσης και εάν προτίθεται να εξορθολογίσει τις χρεώσεις πέραν του παγίου.