Η Όλγα Γεροβασίλη στην Ολομέλεια της Βουλής για την ψήφο των αποδήμων
Για ποια εμπιστοσύνη μπορούμε να μιλάμε με την Κυβέρνηση των υποκλοπών;
«Ένα νομοσχέδιο, όπως αυτό που συζητάμε σήμερα, οφείλει να αποτελεί θεσμικό ανάχωμα για την ενίσχυση της πολυφωνίας και των δημοκρατικών δεσμών με τον απόδημο…