Δήμος Ιωαννιτών
Με επιτυχία το διήμερο δράσεων «Όλοι μαζί για τον Αυτισμό»
Με μεγάλη συμμετοχή πολιτών, φορέων, συλλόγων και εθελοντών της πόλης ολοκληρώθηκε το διήμερο δράσεων ευαισθητοποίησης «Όλοι μαζί για τον Αυτισμό», που διοργάνωσε ο Δήμος Ιωαννιτών…